استعلام بیمه بدنه خودرو

استعلام بیمه بدنه ،استعلام و خرید بیمه بدنه که زیرشاخه بیمه خودرو محسوب می‌شود، نیازمند اطلاعات خاصی است. راهنمای کامل بیمه بدنه شامل: تعریف، پوشش‌ها، استعلام بیمه بدنه ،نحوه محاسبه قیمت بیمه بدنه، خرید و تمدید آنلاین بیمه بدنه و … را در زیر مطالعه نمایید.

بیمه بدنه چیست؟ استعلام بیمه بدنه ،چرا باید بیمه بدنه خودرو داشته باشیم؟

بیمه بدنه آنلاین خودروها، برای تضمین خسارت‌های احتمالی حوادث امری لازم و ضروری است. استعلام بیمه بدنه ،یکی از انواع بیمه‌هایی که برای رانندگان و وسایل نقلیه بسیار مفید واقع می‌شود؛ بیمه بدنه اتومبیل است. بیمه گزار با پرداخت مبلغ مشخص حق ‌بیمه به شرکت بیمه‌گر و خرید بیمه بدنه ، وسیله‌نقلیه خود را در برابر خطرات و حوادث احتمالی خودرو بیمه می‌کند. شرکت بیمه‌گر، طبق این بیمه ماشین، درصورت بروزحادثه، خسارت وارده را براساس شرایط بیمه‌ نامه پرداخت نماید.
با توجه به گران بودن خودرو و قطعات یدکی از یک طرف و اجتناب ناپذیر بودن حوادث رانندگی، اهمیت بیمه‌ نامه بدنه خودرو به شدت پررنگ می‌شود. به همین دلیل کارشناسان مدیر بیمه، خرید بیمه بدنه را به همه دارندگان خودرو مخصوصا دارندگان خودروهای نامتعارف توصیه می‌کنند.

بیمه ‌بدنه خودرو چه خسارت‌هایی را پوشش می‌دهد؟

پوشش‌های بیمه بدنه به دو دسته اصلی و فرعی (تبعی) یا اضافی تقسیم می‌شوند:

پوشش‌های اصلی بیمه بدنه شامل موارد زیر هستند:

پوشش‌های الحاقی بیمه بدنه اتومبیل

خطرات زیر تحت پوشش اصلی بیمه بدنه ماشین نیستند؛استعلام بیمه بدنه ، ولی بیمه گزاران با پرداخت مبلغ اضافی حق‌بیمه‌ از پوشش‌های اضافی (خطرات فرعی) این بیمه‌نامه بهره‌مند می‌شوند:

مواردی که تحت پوشش بیمه بدنه خودرو نیستند

بیمه گزاران محترم باید هنگام خرید بیمه دقت نمایند که خسارت‌های زیر تحت پوشش بیمه‌بدنه نیستند؛ استعلام بیمه بدنه ،مگر این‌که در بیمه‌نامه یا الحاقیه‌ها، بین بیمه‌گزار و بیمه‌گر توافق دیگری صورت گرفته شده باشد:

سایر خسارات مستثنی شده از پوشش بیمه‌نامه بدنه

چرا استعلام بیمه بدنه، قبل از خرید بیمه آنلاین مفید است؟

شرکت بیمه تمام پوشش های مذکور را در قبال دریافت حق بیمه اضافی ارائه می‌کند. باید دقت نمود که تنوع سبد پوشش بیمه ای شرکت های بیمه‌گر متفاوت است. استعلام بیمه بدنه ،همین نکته سبب می‌شود، بیمه‌گزار قبل از خرید بیمه‌ نامه، در سایت مدیر بیمه به استعلام بیمه بدنه و مقایسه پوشش‌های مختلف شرکت های بیمه‌گر می‌پردازد. بیمه گزار بعد از محاسبه بیمه بدنه، بهترین بیمه آنلاین خودرو را خریداری می‌کند.

خسارت هایی که با خرید بیمه بدنه پوشش داده نمی‌شوند

محاسبه بیمه بدنه خودرو ،استعلام بیمه بدنه

مولفه های گوناگونی در محاسبه قیمت بیمه بدنه تاثیرگذار هستند:

فسخ بیمه‌نامه بدنه خودرو

فسخ بیمه‌نامه بدنه اتومبیل از طرف بیمه‌گر یا بیمه‌گزار فرقی ندارد. این عمل باید به صورت مکتوب و رسمی به طرف مقابل اعلام گردد. استعلام بیمه بدنه ،در چنین شرایطی، بیمه‌نامه بدنه خودرو تا ده روز آتی اعتبار دارد. بعد از فسخ بیمه، ارزش بیمه‌نامه بدنه اتومبیل به صورت روزشمار محاسبه شده و به بیمه‌گزار پرداخت می‌شود.

دریافت خسارت بیمه بدنه خودرو

خسارت وارد به بدنه خودرو می‌تواند کلی یا جزئی باشد. اگر خودرو خسارت غیرقابل جبرانی را متحمل شود، مثلا خودرو دزدیده شده و تا ۶۰ روز پیدا نشود، ارزش بازیافت احتمالی و کسورات بیمه‌نامه کسر شده و هزینه متعارف نجات و حمل خودرو به آن اضافه می‌شود. البته به شرطی که از کل سرمایه بیمه شده بیشتر نباشد. بیمه‌گر ارزش بازیافتی خودرو را تعیین می‌کند. در صورت عدم پذیرش بیمه‌گذار، بیمه گر با کسر فرانشیز بیمه و سایر کسورات معین و افزودن هزینه‌های متعارف نجات و حمل خودرو ، مالک آن شناخته می‌شود. استعلام بیمه بدنه ،شرکت بیمه باقی مانده مبلغ را به بیمه‌گذار مسترد می‌نماید. قرارداد بیمه‌نامه بدنه مربوطه ملغی اعلام خواهم شد. باقی حق بیمه باقی مانده تا سررسید به بیمه‌گذار پرداخت می شود.

در صورت خسارت جزیی وارده به خودرو ، معیار تعیین خسارت، هزینه تعمیر است. هزینه تعمیر شامل موارد زیر است:

خرید بیمه بدنه آنلاین خودرو و استعلام بیمه بدنه در مدیر بیمه

الف) پس از وارد کردن مشخصات خودرو در کادرهای معین، به استعلام قیمت بیمه بدنه خودرو از شرکت‌های بیمه‌گر و مقایسه آن‌ها بپردازید.

ب) با توجه به اولویت‌ها و نیاز خود،یکی از شرکت‌های ارایه دهنده بیمه‌نامه بدنه خودروی موجود درسایت مدیر بیمه را انتخاب نمایید.

ج) بعد از ورود اطلاعات شخصی، بارگذاری عکس پشت و روی کارت خودرو و بیمه‌نامه بدنه قبلی خود، با پرداخت هزینه به خرید آنلاین بیمه خودروی مناسب خود بپردازید. ( شما می‌توانید بیمه بدنه اقساطی را در لیست استعلام بیمه بدنه ، و خرید بیمه اتومبیل خود قرار دهید)

د) بیمه‌نامه بدنه اتومبیل‌تان در کوتاه‌ترین زمان ممکن صادر می‌گردد. این بیمه به هر کجای کشور به صورت رایگان ارسال خواهد شد.

چرا مدیر بیمه را برای خرید بیمه بدنه انتخاب کنیم؟

سایت مدیر بیمه، سامانه استعلام بیمه بدنه ، مقایسه و خرید آنلاین بیمه از جمله بیمه بدنه خودرو است. شما به راحتی می‌توانید با ورود به این سایت،انواع بیمه شرکت‌‌های بیمه‌ای مجاز بیمه مرکزی را استعلام بیمه بدنه ، و مقایسه نمایید. ضمنا، امکان تماس تلفنی با شماره 09131760166 و دریافت راهنمایی‌های رایگان و کاملا بیطرفانه و اطلاعات تخصصی بیمه از کارشناسان متخصص مدیر بیمه برای انتخاب بهترین بیمه فراهم شده است. شما پس از دریافت اطلاعات بیمه‌ای، بررسی و خرید ارزان‌ترین بیمه بدنه مناسب شرایط خود در کمترین زمان ممکن، بیمه‌نامه خود را به صورت رایگان درب منزل دریافت می‌نمایید.

چگونه ارزان‌ ترین بیمه‌نامه بدنه را بخریم؟

رای خرید ارزان‌ترین بیمه بدنه، قیمت بیمه ارائه شده توسط تمام شرکت‌های بیمه‌ای مجاز را در سامانه مدیر بیمه از طریق صفحه ی مقایسه و استعلام بیمه بدنه ، مقایسه نمایید. سپس، شما می‌توانید در صورت انتخاب حداقل پوشش‌های اصلی و استفاده از جشنواره‎‌های تخفیف مدیر بیمه، پایین ترین قیمت بیمه‌نامه بدنه اتومبیل را در خرید بیمه آنلاین بدنه تجربه نمایید.

استعلام بیمه بدنه ،چگونه بهترین بیمه بدنه را بخریم؟

عوامل مختلفی نظیر ویژگی‌های خودرو، توانگری شرکت بیمه‌گر، پوشش‌ها، میزان پرداخت خسارت، تخفیفات در تعیین بهترین بیمه تاثیرگذار هستند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت مدیر بیمه و با وارد کردن اطلاعات درخواستی خودرو، بهترین بیمه بدنه را با توجه به شرایط خود و عوامل یاد شده انتخاب و خریداری نمایید.

آیا می‌توان بیمه‌نامه بدنه را برای خودروهای قدیمی خرید؟

امکان خرید بیمه‌نامه بدنه خودروهای مدل پایین دارای عمر بیش از ۲۰ سال وجود ندارد. استعلام بیمه بدنه ،همچنین برای خودروهای پراید و پیکان بیش از ۱۵ سال نمی‌توان این بیمه را تهیه کرد

آیا می‌توان بیمه بدنه را در صورت فروش خودرو فسخ کرد؟

بله. امکان فسخ این بیمه از طرف بیمه‌گذار وجود دارد. در چنین شرایطی، حق بیمه‌نامه بدنه طبق جدول تعرفه کوتاه مدت محاسبه می‌شود. در صورت وجود حق بیمه برگشتی، این مبلغ به حساب بیمه گذار عودت خواهد شد.

آیا در صورت فروش خودرو می‌توان بیمه بدنه را به خودروی دیگر منتقل کرد ؟

بله. بیمه‌گذار می‌تواند در صورت فروش خودرو، خودروی دیگر ( متعلق به خود، همسر، فرزندان یا والدین) به شرکت ‌بیمه معرفی کند.استعلام بیمه بدنه ، با این معرفی، بیمه‌‌بدنه به خودرو جدید منتقل شود. در چنین شرایطی، اگر ارزش خودرو جدید از ارزش خودروی قبلی بیشتر باشد، بیمه‌گذار باید تفاوت حق بیمه را به شرکت بیمه پرداخت کند. همچنین در صورت کم‌تر بودن ارزش خودرو جدید شرکت بیمه تفاوت حق بیمه دو خودرو را به بیمه‌گذار پرداخت خواهد کرد.

هدف از بازديد اوليه در بيمه بدنه چيست ؟

بازدید اولیه برای صدور بیمه‌نامه بدنه خودرو با هدف تعیین اصالت و سلامت، قیمت گذاری خودرو صورت می‌گیرد.

نحوه استفاده از تخفیفات اتومبیل صفر کیلومتر چگونه است ؟

برای دریافت تخفیف ۳۰ درصدی خرید بیمه‌نامه بدنه برای خودروهای صفر کیلومتر تا سه ماه از تاریخ ثبت شده بالای سند فروش خودرو فرصت دارید که خودرو را بیمه کنید تا تخفیفات خودرو صفر را دریافت نمایید.

آیا بدون داشتن کروکی می توان از بیمه بدنه خسارت گرفت؟

برای دریافت خسارت بیمه اتومبیل، نیاز به کروکی پلیس است. استعلام بیمه بدنه ،چنانچه خسارت جزئی ( کمتر از ۳ میلیون تومان) باشد؛ بدون نیاز به کروکی هم خسارت پرداخت می شود.

آیا برای استفاده از بیمه بدنه گزارش پلیس نیاز است؟

در طول مدت اعتبار بیمه‌نامه، می‌توان یکبار بدون نیاز به کروکی خسارت را از بیمه‎‌نامه بدنه دریافت کرد. بعد از آن، برای گرفتن خسارت حتما کروکی و گزارش پلیس نیاز است.

بیمه‌گزاران محترم جهت استعلام بیمه بدنه ، تمدید یا خرید بیمه بدنه خودروی خود به لینک زیر مراجعه نمایید:

Source:bimeh
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]