بهترین بیمه عمر ،در حال حاضر بیشتر شرکت‌‌های بیمه به ارائه بیمه عمر می‌پردازند و با تبلیغات گسترده خود در این زمینه به دنبال دستیابی به فروش بیشتر هستند. بهترین بیمه عمر ،همین موضوع انتخاب بهترین بیمه عمر را که با نیازها و شرایط هر فرد متناسب باشد، دشوار کرده است.بهترین بیمه عمر ، در ادامه قصد داریم با بررسی و مقایسه دقیق بیمه عمر در شرکت‌‌های مختلف، متقاضیان این بیمه را برای خرید بهترین ‌‌‌‌بیمه‌نامه راهنمایی کنیم.


بهترین بیمه عمر ،بیمه عمر چیست؟

بیمه عمر یکی از انواع بیمه‌‌های اشخاص است که در آن بیمه‌شده با پرداخت مبلغ مشخصی به عنوان حق‌ بیمه تحت پوشش بیمه عمر قرار می‌گیرد. بهترین بیمه عمر ،این بیمه علاوه بر اینکه یک سرمایه‌گذاری سودآور در زمان حیات ‌‌‌‌بیمه‌گذار است، در صورت فوت او نیز نوعی حمایت مالی از ذی نفعانش به شمار می‌رود. بهترین بیمه عمر ،همچنین با خرید بیمه عمر، ‌‌‌‌بیمه‌گذار می‌تواند در زمان حیات از پوشش‌‌های بیمه‌‌‌‌ای فراوانی بهره‌مند شود.

در واقع می‌توان گفت که داشتن بیمه عمر یک آینده‌نگری مطمئن برای تمام افرادی است که به آتیه‌ی خود و خانواده‌شان اهمیت می‌دهند. به همین دلیل نیز خرید این بیمه به دقت و توجه زیادی نیاز دارد.


بهترین بیمه عمر

مفهوم بهترین بیمه عمر برای افراد مختلف ممکن است متفاوت باشد. بهترین بیمه عمر ،به عنوان مثال بعضی از افراد با خرید بیمه عمر فقط به دنبال دریافت سود و داشتن یک سرمایه‌گذاری بلندمدت هستند و برای برخی دیگر از افراد استفاده از پوشش‌‌های بیمه‌‌‌‌ای در این ‌‌‌‌بیمه‌ نامه اهمیت بیشتری دارد. بهترین بیمه عمر ،به همین دلیل نمی‌توان یک گزینه قطعی را به عنوان بهترین بیمه عمر معرفی کرد و باید عوامل بسیاری را در انتخاب این ‌‌‌‌بیمه‌نامه در نظر گرفت.

عواملی مثل میزان پوشش‌های ارائه‌شده و سقف پرداختی هرکدام از آن‌ها، سهولت در دریافت هزینه‌ها در زمان نیاز توسط ‌‌‌‌بیمه‌گذار، کامل بودن پوشش‌‌های بیمه‌ای، بالا بودن میزان سود قطعی پرداختی، میزان توانگری مالی شرکت بیمه و….

در ادامه قصد داریم با بررسی دقیق این عوامل شما را در انتخاب بهترین بیمه عمر راهنمایی کنیم تا بتوانید با آگاهی بیشتر برای خرید این بیمه اقدام کنید.

بهترین بیمه عمر

بهترین بیمه عمر از نظر میزان سوددهی

همان‌طور که گفتیم یکی از اهداف خرید بیمه عمر برای بسیاری از افراد، داشتن یک سرمایه‌گذاری مطمئن و سودآور می‌باشد. سود بیمه عمر به دو دسته سود تضمینی و سود مشارکت در منافع تقسیم می‌شود.

بهترین بیمه عمر ،سود تضمینی همان سودی است که توسط بیمه مرکزی تعیین می‌شود و همه شرکت‌‌های بیمه موظف به ارائه آن هستند که بر اساس آخرین اعلام بیمه مرکزی، سود تضمینی بیمه عمر در دو سال اول قرارداد 16 درصد، در دو سال دوم 13 درصد و در سال‌های بعد 10 درصد است.

برخلاف سود تضمینی، سود مشارکت در منافع در شرکت‌‌های مختلف بیمه متفاوت است و مقدار آن به نحوه سرمایه‌گذاری شرکت‌‌های بیمه با استفاده از حق‌بیمه‌‌های دریافتی بستگی دارد.

سود مشارکت در منافع برای سال‌‌های آینده قابل پیش‌بینی نیست اما می‌توان بر اساس میزان سود سال‌‌های گذشته، سود سال آینده را حدس زد.

با توجه به مطالب فوق اگر قصد شما از خرید بیمه عمر، تشکیل یک سرمایه‌گذاری بلندمدت است، بهتر است به روند سوددهی شرکت‌‌های بیمه در سال‌‌های اخیر توجه کنید.

در جدول زیر سود قطعی شرکت‌‌های بیمه در 5 سال گذشته بررسی و مقایسه شده است. باید بدانید که سود قطعی، مجموع سود تضمینی و سود مشارکت در منافع است که هر ساله توسط هر شرکت بیمه اعلام می‌شود.

شرکت بیمه 1392 1393 1394 1395 1396 1397
بیمه سامان (صندوق رشد 1) 27 23.5 23.5 25 30
بیمه پاسارگاد 20 22 20 19 18 18.7
بیمه پارسیان 24 23 20.1 23 18 19
بیمه مان (بیمه ایران) 24.9 24 21 اعلام نشده اعلام نشده
بیمه ما 27.1 27.5 27 24.4 19.6 22.5
بیمه کارآفرین 21 22 18 16 17.7 20
بیمه خاورمیانه 21 24

 


بهترین بیمه عمر از نظر ارائه پوشش‌‌های بیمه‌ای

یکی از مزیت‌‌های مهم بیمه عمر، پوشش‌‌های بیمه‌‌‌‌ای آن است.بهترین بیمه عمر ، پوشش‌‌های این بیمه را می‌توان به دو دسته پوشش‌‌های اصلی و اضافی تقسیم‌بندی کرد.

پوشش‌‌های اصلی که توسط همه شرکت‌‌های بیمه ارائه می‌شود، شامل پوشش فوت طبیعی و فوت بر اثر حادثه می‌باشد. این پوشش‌ها به این معنی است که در صورت فوت ‌‌‌‌بیمه‌گذار به صورت طبیعی یا در اثر حادثه، شرکت بیمه موظف است که بر اساس شرایط ‌‌‌‌بیمه‌نامه، به بازماندگان او غرامت پرداخت کند.

پوشش‌‌های اضافی بیمه عمر که ممکن است در شرکت‌‌های بیمه متفاوت باشد، شامل موارد زیر است:

اگر می‌خواهید یک بیمه عمر کامل داشته باشید تا در زمان حیات از آن به شکل بهتری استفاده کنید، بهتر است به پوشش‌‌های اضافی ارائه شده توسط هر شرکت و سقف تعهدات این پوشش‌ها توجه داشته باشید.

بهترین بیمه عمر ،در جدول مقایسه بیمه‌‌های عمر که در مطالب پایین ارائه شده است، می‌توانید با مقایسه پوشش‌‌های بیمه‌‌‌‌ای در شرکت‌‌های مختلف، بهترین بیمه عمر را انتخاب کنید.


بهترین بیمه عمر از نظر سطح توانگری مالی شرکت‌‌های بیمه

یکی از معیارهای مهمی که می‌توان از طریق آن یک شرکت بیمه خوب را شناسایی کرد، سطح توانگری مالی آن شرکت است. سطح توانگری مالی هر ساله توسط بیمه مرکزی بررسی و اعلام می‌شود و نشان دهنده این است که هر شرکت بیمه برای جبران خسارت و انجام تعهدات خود چه میزان توان مالی دارد.

هر چه توانگری مالی یک شرکت بیمه در سطح بهتری باشد، آن شرکت قابل اعتمادتر است و در زمان بروز خسارت بهتر عمل خواهد کرد.

توانگری مالی اعلام شده توسط بیمه مرکزی 5 سطح دارد که توانگری سطح یک، بهترین و توانگری سطح پنج ضعیف‌ترین آن است.


بهترین بیمه عمر از نظر بیمه مرکزی

در سالنامه آماری که هر ساله توسط بیمه مرکزی ارائه می‌شود، اطلاعات مفیدی در مورد شرکت‌‌های بیمه منتشر می‌گردد که می‌توان بر اساس این اطلاعات تصمیم بهتری برای خرید بیمه گرفت.

یکی از موارد قابل توجه در این سالنامه، تعداد شعب و نمایندگان بیمه عمر هر شرکت بیمه است.بهترین بیمه عمر ، هر چه این تعداد بیشتر باشد دسترسی به خدمات بیمه‌‌‌‌ای سریع‌‌‌‌‌تر و راحت‌‌‌‌‌تر انجام می‌شود و شرکت بیمه موردنظر خدمات رسانی بهتری خواهد داشت.

در جدول زیر تعداد شعب و نمایندگان بیمه عمر شرکت‌‌های مختلف بیمه را مشاهده می‌کنید.

شرکت بیمه تعداد نمایندگان بیمه عمر تعداد شعب
بیمه ایران 1684 209
بیمه پاسارگاد 19417 83
بیمه پارسیان 256 66
بیمه سامان 179 29
بیمه آسیا 389 100
بیمه کارآفرین 251 55
بیمه دانا 293 76
بیمه ملت 889 8
بیمه البرز 48 56
بیمه معلم 605 60
بیمه ما 891 44
بیمه خاورمیانه 527 1

 

همچنین یکی دیگر از معیارهای انتخاب بهترین بیمه عمر بر اساس آمار بیمه مرکزی، میزان فروش یا تعداد ‌‌‌‌بیمه‌نامه‌‌های عمر صادر شده در هر شرکت بیمه است. بهترین بیمه عمر ،بالا بودن میزان فروش هر شرکت می‌تواند نشان دهنده موفقیت آن در زمینه ارائه بیمه عمر و جذب مشتری باشد.

همان طور که در جدول زیر مشاهده می‌کنید، تعداد کل بیمه‌نامه‌های عمر صادر شده، 2,124,267 عدد در سال 97 می‌باشد که بیمه پاسارگاد با صدور 1,034,132 بیمه‌نامه بیمه عمر، رتبه اول در فروش این بیمه را بین شرکت‌های دیگر کسب کرده است.

شرکت بیمه تعداد بیمه نامه های عمر صادر شده در سال 97
بیمه پاسارگاد  1,034,132
بیمه ایران 348,734
بیمه ملت 107,140
بیمه کوثر 101,841
بیمه معلم 76,931
بیمه سامان 61,631
بیمه کارآفرین 44,666
بیمه دانا 49,668
بیمه پارسیان 33,031
بیمه البرز  27,800
بیمه ما 39,922
بیمه نوین  30,297
بیمه سرمد 19,659
بیمه سینا 29,635
بیمه رازی  14,255
بیمه دی  5,698
بیمه آرمان  1,876
بیمه تعاون  6,929
بیمه میهن 2,757
بیمه خاورمیانه

 

بهترین بیمه عمر ،جدول مقایسه بیمه‌‌های عمر

در جدول زیر اطلاعات کامل و جامع مربوط به بیمه عمر در شرکت‌‌های معتبر ارائه دهنده این بیمه قابل مشاهده و مقایسه است. بهترین بیمه عمر ،شما می‌توانید با بررسی موارد مقایسه شده در این جدول و با توجه به نیازها و شرایط خود بهترین بیمه عمر را انتخاب نمایید.

jadval Omr

بهترین بیمه عمر ایران

در ادامه بررسی بهترین بیمه عمر قصد داریم به بیان توضیحی در مورد برخی از شرکت‌‌های مطرح در زمینه بیمه عمر بپردازیم. شرکت‌‌‌هایی مثل بیمه ایران، بیمه سامان و بیمه پاسارگاد.

همان طور که می‌دانید بیمه ایران اولین شرکت بیمه تاسیس شده در ایران و جزو اولین شرکت‌‌های ارائه دهنده بیمه عمر می‌باشد. بهترین بیمه عمر ،این شرکت در سال 97 با صدور 348,734 ‌‌‌‌بیمه‌نامه، رتبه دوم فروش بیمه عمر را در بین شرکت‌‌های بیمه کسب کرده است.

بیمه عمر ایران در قالب طرح‌‌های مختلفی مثل بیمه عمر گروهی، بیمه تأمین آتیه فرزندان، بیمه جامع زندگی، بیمه مان و … عرضه می‌شود که جدید‌‌‌‌‌ترین و کامل‌‌‌‌‌ترین طرح آن طرح بیمه عمر مان است. بیمه عمر مان ویژگی‌ها و مزایایی نسبت به طرح‌‌های قبلی بیمه ایران دارد، ویژگی‌‌‌هایی مثل عدم وجود محدودیت سنی برای صدور بیمه‌ نامه عمر، پرداخت هزینه ابتلا به سرطان تا سقف ۳۰ میلیون تومان، امکان بازخریدی از ماه دوم قرارداد و…


خرید اینترنتی بهترین بیمه عمر

پس از آشنایی با ویژگی‌ها و چگونگی انتخاب بهترین بیمه عمر، به نحوه خرید بیمه عمر آن می‌پردازیم.

یکی از راه‌‌های خرید سریع و آسان بیمه عمر، خرید اینترنتی بیمه از سایت مدیر بیمه است که مزایای بسیاری نسبت به خرید حضوری آن دارد. بهترین بیمه عمر ، مثل امکان مقایسه بیمه‌‌های مختلف، صرفه جویی در زمان و هزینه، امکان دریافت مشاوره تخصصی و …

شما می‌توانید با وارد کردن اطلاعات در سایت مدیر بیمه، قیمت و شرایط ‌‌‌‌بیمه‌ نامه عمر خود را مشاهده نمایید و  بهترین بیمه عمر ،را انتخاب و خریداری کنید.

 

Source:azki.com
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]