بیمه آتش سوزی چیست ،بیمه آتش سوزی یکی از انواع بیمه است که در مقابل حوادث بسیاری به یاری شما می شتابد.بیمه آتش سوزی چیست ، بهترین بیمه برای محافظت و جبران خسارات مالی و اثاثیه ها بیمه آتش سوزی است. بیمه آتش سوزی چیست ،این بیمه نیز مانند بیمه های دیگر می تواند در جبران خسارات شما را یاری دهد. بیمه آتش سوزی چیست ،اما در نظر بگیرید که این بیمه تنها خسارات مالی را رفع می کند و در رفع خسارات جانی نقشی ندارد. برای ادامه مطالب با سامانه نمایندگی همراه باشید.

بیمه آتش سوزی چیست؟

 

بیمه آتش سوزی چیست

 

این بیمه تمامی خسارات ناشی از آتش سوزی را برای فرد جبران می کند.بیمه آتش سوزی چیست ، برای مثال اگر در محیط زندگی شما آتش سوزی رخ دهد بیمه آتش سوزی موظف است خسارت های آن را برعهده بگیرد. بیمه آتش سوزی چیست ،در بیمه آتش سوزی تنها خسارات مالی پذیرفته می شود نه جانی. پس داشتن بیمه آتش سوزی یک امر مهم است که این بیمه  تنها یکی از بیمه هایی است که سامانه نمایندگی برای مطلع بودن افراد ارائه می دهد.


بیمه آتش سوزی چیست؟حوادث تحت پوشش بیمه آتش سوزی کدامند؟

۱.خطرهای اصلی : آتش سوزی ـ صاعقه ـ انفجار

۲. خطرات طبیعی :
سیل و طغیان آب دریا و رودخانه ها
سقوط بهمن
طوفان ، تند باد ، و گردباد
ترکیدگی لوله های آب
سرقت با شکست حرز
زلزله و آتشفشان
سقوط هواپیما، هلی کوپتر یا قطعات آنها
ضایعات ناشی از برف و باران و سنگینی برف
مسئولیت ناشی از آتش سوزی در قبال اموال اشخاص ثالث
انفجار ظروف تحت فشار صنعتی
نشت زمین
رانش زمین
شکست شیشه
برخورد اجسام خارجی
نشت گاز آمونیاک در سردخانه
عدم النفع
هزینه های پاک سازی و جمع آوری ضایعات ناشی از خطرهای مشمول بیمه


بیمه آتش سوزی چیست؟شرایط عمومی بیمه آتش سوزی


بیمه آتش سوزی چیست؟ انواع بیمه آتش سوزی


بیمه آتش سوزی چیست؟ مزایای بیمه آتش سوزی

۱. یکی از مهم ترین مزایای بیمه آتش سوزی در سرعت و پرداخت خسارت است. بیمه آتش سوزی چیست ،بیمه نامه باید به گونه ای باشد که شما برای جبران خسارت های وارده نگران هزینه ها نباشید.

۲. عدم قطعیت از جریان پول، یعنی فرد دیگر هزینه ای از طرف متقبل دومین مزیت بیمه ، مدیریت عدم قطعیت جریان پول است. بیمه پرداخت خسارات تحت پوشش در هنگام وقوع را تامین می کند. بنابراین ، عدم اطمینان پرداخت زیان از جیب به طور قابل توجهی کاهش می یابد.

۳. مطابق با الزامات قانونی، یعنی بیمه تمامی شرایط را اعم از الزامات قراردادی و طبق قوانین فراهم و رفع می کند.

۴. استفاده سودمند از منابع بیمه شده


بیمه آتش سوزی چیست؟ بهترین بیمه آتش سوزی کدام است

بهترین بیمه آتش سوزی بر اساس شاخصه هایی مانند سرعت پرداخت خسارت، محبوبیت شرکت ها، ارائه پوشش های اضافی و کسر فرانشیز، رسیدگی به اعتراضات و شکایات تقسیم بندی می شود که برای خرید بیمه نامه معتبر می توانید، بیمه نامه ای را انتخاب نمایید که دارای رسیدگی و محبوبیت بیشتری در بین مردم می باشد و دارای کم ترین محدودیت است.بیمه آتش سوزی چیست ، برای اطلاعات و راهنمایی بیشتر می توانید به سامانه نمایندگی مراجعه کنید و مشاوره آن بهره مند شوید.


بیمه آتش سوزی چیست؟ خرید اینترنتی بیمه آتش سوزی

در نظر داشته باشید همیشه گران‌ترین بیمه بهترین بیمه نیست برای اطلاعات بیشتر به نماینده بیمه مراجعه کنید. بیمه آتش سوزی چیست ،بیمه در شرکت های بیمه متفاوت است اما قبل از خرید بیمه درباره آن شرکت تحقیق کنید. و بعد به صورت آنلاین اقدام کنید. خرید اینترنتی بیمه یک عمل بسیار راحت است که تمامی زحمت های خرید بیمه حضوری را کاهش می‌دهد.


بیمه آتش سوزی چیست؟ مراحل خرید بیمه آتش سوزی

در وهله اول باید میزان سرمایه توسط فرد متقاضی اعلام شود. در این حالت فرد با پر کردن فرم بیمه آتش سوزی می تواند تمام سرمایه خود را با تمامی اثاثیه و لوازم بیمه نماید. در مرحله بعد فرم توسط نماینده بیمه بررسی و تحلیل می گردد. بعد از بررسی یا برای بازرسی کارشناسی فرستاده می شود یا بنا بر درخواست فرد بیمه گذار کفایت می کنند. بیمه آتش سوزی چیست ،مثلا برای بیمه ساختمان های صنعتی و غیرصنعتی بازرسی کارشناس حتمی است اما برای مسکونی ها در مواردی که ارزش اثاثیه کمتر از ۷۰ درصد باشد و هزینه ساخت هر متر مربع ۵ میلیون در شهر بزرگ و ۲ میلیون در شهر کوچک باشد لازم نیست. در مرحله سوم توافق بین فرد متقاضی و نماینده صورت می گیرد. اگر هردو بر این اساس و شرایط به توافق برسند بیمه نامه صادر می گردد در غیر این صورت فرم پیشنهادی رد می گردد.

بیمه آتش سوزی چیست ،ارتباط بین بیمه آتش سوزی و بیمه زلزله چیست؟

 

ارتباط بین بیمه آتش سوزی و بیمه زلزله چیست

 

سالانه حوادثی مانند زلزله خسارت های جدی به خانه ها و بناهای وارد می کند. در قسمت هایی که روی گسل واقع شده است زلزله بیشترین تاثیر را در خرابی بناها دارد و باعث فرو ریختن دیوار ها و آسیب به بافت کلی ساختمان و خرابی وسایل خانه می شود. بیمه آتش سوزی چیست ،از این رو برای برطرف کردن خسارات بیمه در نظر گرفته شده است. در ابتدا سعی کنید برای خرید خانه بنایی را انتخاب نمایید که دارای اسکلت محکمی باشد. و بعد از آن برای دریافت و خریداری بیمه اقدام نمایید. بیمه زلزله یکی از زیر مجموعه های بیمه آتش سوزی می باشد. یعنی پس از خرید بیمه آتش سوزی می توانید بیمه زلزله را نیز به آن اضافه نمایید. پس می توان گفت بیمه زلزله یکی از پوشش های جانبی بیمه آتش سوزی است.  با خریداری بیمه زلزله تا حد بسیار زیادی می توانید از ضرر و زیان هایی که به محل زندگیتان وارد می شود جلوگیری کنید.


بیمه آتش سوزی چیست ،محاسبه نرخ بیمه آتش سوزی

حق بیمه آتش سوزی بر اساس موقعیت جغرافیایی و شغلی فرد، سرمایه و ارزش بنا و وسایل، متغیر است و به همان نسبت افزایش پیدا می کند. بیمه آتش سوزی چیست ،ضریب قیمت در شرکت های بیمه متغیر و متفاوت است و در مقایسه برترین بیمه تاثیر می گذارد. همچنین نرخ بیمه براساس ۹ سطح از خطر طبقه بندی می شود که طبقه یک خطر ۰.۲۷ در هزار و برای طبقه ۹ خطر ۳.۷۸ در هزار (مانند کارخانه کبریت‌سازی) می باشد. برای مثال متراژ زیربنای ساختمان موردنظر شما ۱۰۰ مترمربع و ارزش لوازم خانه ۵۰ میلیون تومان باشد. هزینه ساخت هر مترمربع از بنا را نیز ۱.۵ میلیون تومان در نظر می‌گیریم. سرمایه‌ای که مورد بیمه قرار می‌گیرد ۲۰۰ میلیون تومان خواهد بود:  (سرمایه مورد بیمه) ۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ = ۵۰,۰۰۰,۰۰۰ + (۱,۵۰۰,۰۰۰ × ۱۰۰)


بیمه آتش سوزی چیست ،مدت بیمه آتش سوزی چقدر است؟

این بیمه نامه به سه بخش بلند مدت، یکساله و کوتاه مدت تقسیم می شود. شرایط بیمه نامه کوتاه مدت بر اساس درصدی از بیمه یک ساله محاسبه می شود به این شکل که هرچه تعداد روزها بیشتر باشد به لحاظ اقتصادی به صرفه تر می باشد. مثلا برای ۶ روز بیمه آتش سوزی ۶% و از ۶ تا ۱۵ روز ۱۰% حق بیمه سالانه معین می شود. اگر به لحاظ شرایط مالی دارای وضعیت پایدار و مناسبی هستید بیمه آتش سوزی چیست ،استفاده از این بیمه نامه بلند مدت اقتصادی تر است. یکی از مزیت های بیمه نامه بلند مدت این است که سرمایه ای که شما آن را بیمه کرده اید بدون دریافت حق بیمه اضافی به شکل خودکار افزایش می یابد و بر اساس تورم و شرایط شرکتی که بیمه کرده اید درصدی از تورم بر آن تاثیر می گذارد.


بیمه آتش سوزی چیست ،راهنمای دریافت خسارت بیمه آتش سوزی

همواره داشتن بیمه‌ها سبب کمک و یاری در تمامی زمینه‌ها برای افراد بوده است تا بتوانند در زمان حادثه و رویداد اتفاقات ناگهانی  و ناگوار از آن استفاده کنند. بیمه آتش سوزی چیست ،یکی از این بیمه‌ها، بیمه آتش سوزی است که در زمان رخداد حوادث می توانید تقاضای دریافت خسارت بیمه آتش سوزی کنید. برای ادامه مطالب با سامانه نماینده همراه باشید.

اقدامات قبل از وقوع حادثه آتش سوزی

در هنگام آتش سوزی چه اقداماتی باید انجام داد؟

۱. سعی کنید به جای استرس و فشار وارده خود را به آرامش و خونسردی دعوت کنید.

۲. با آتش نشانی (۱۲۵) تماس بگیرید.

۳. اگر در خاموش کردن آتش سر رشته دارید تلاش خود را برای ضعیف کردن آن تا رسیدن آتش نشان‌ها کنید.

۴. همچنین می توانید با شماره ۱۱۰ تماس حاصل فرمایید و آتش سوزی را به پلیس اطلاع دهید.

اقدامات پس از وقوع حادثه آتش سوزی


بیمه آتش سوزی چیست ،مبلغ خسارت بیمه آتش سوزی

بعد از طی کردن تمامی مراحل اعم از گزارش کارشناسی، تکمیل شدن مدارک پرونده مبلغ و هزینه توسط کارشناسی معین می شود. بیمه آتش سوزی چیست ،بنابراین وقتی پرونده روند خود را به درستی طی کرد، طبق ماده ۲۶ شرایط عمومی بیمه آتش سوزی تمامی هزینه‌ها و اخذ خسارت بیمه آتش سوزی مجاز است و به حساب فرد بیمه گزار واریز خواهد شد. بیمه آتش سوزی چیست ،یکی دیگر از بیمه های قابل استفاده در زمان های پرخطر بیمه آشوب و بلوا است که برای اطلاع بیشتر می توانید از راهنمایی های رایگان سامانه نماینده بهره مند شوید.

 

Source:enamayandeh.com
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]