بیمه دندان پزشکی ،هزینه‌‌‌های درمان همیشه یکی از دغدغه‌‌‌های افرادی است که هیچ پشتوانه‌ای مالی ندارند.بیمه دندان پزشکی ،بهتر است بدانید که درصد بالایی از این هزینه‌‌‌ها برای بستری و هزینه‌‌‌ کارهای دندانپزشکی انجام می‌شود. بیمه دندان پزشکی ،در برخی مواقع هزینه خدمات دندانپزشکی به قدری سنگین می‌شود که افراد ترجیح می‌دهند درد و پوسیدگی دندان را تحمل کنند. آیا راه حلی برای کاهش هزینه‌‌‌ها دندانپزشکی وجود دارد؟ پاسخ این سوال بله است. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد کاهش هزینه‌‌‌ها دندانپزشکی و بهترین بیمه دندان پزشکی  توضیح دهیم.

پوشش بیمه دندان پزشکی در بیمه درمانی پایه

بیمه تامین اجتماعی، بیمه سلامت و بیمه نیروهای مسلح جزو بیمه‌‌‌های درمانی است که درمان و هزینه دندانپزشکی را تا حدودی پوشش می‌دهد. بخشی از خدمات پایه دندانپزشکی با تعرفه‌‌‌های پایین انجام می‌شود.در برخی از موارد هزینه کشیدن دندان بدون پرداخت هزینه انجام خواهد شد.
توجه کنید که خدمات بیمه دندان پزشکی تامین اجتماعی در بیمه پایه درمانی بسیار اندک است و نمی‌تواند پاسخگوی بسیاری از هزینه‌ها و درمان باشد، حتی در برخی از مراکز درمانی به قدری ازدحام و شلوغی وجود دارد که ممکن است این درمان زمانبر شود و شما را کلافه کند.

بهترین بیمه دندانپزشکی

فاکتورهای انتخاب بهترین بیمه دندان پزشکی

شرکت‌های بیمه در این زمان می‌توانند پشتیبان بسیار مناسبی باشند. از این جهت که با ارائه خدمات در مراکز درمانی خصوصی و نیمه خصوصی از هدر رفت زمان شما جلوگیری می‌کنند و در حین حال، هزینه‌‌‌های بیشتری را هم پوشش می‌دهند.


بیمه دندان پزشکی در بیمه تکمیلی تامین اجتماعی

شورای عالی بیمه، خدمات درمانی و تعهدات بیمه دندان پزشکی سازمان‌های بیمه‌گر را تعیین می‌کند. سازمان بیمه تامین اجتماعی و بیمه سلامت جزو این سازمان‌های بیمه‌‌ای است. پوشش عادی بیمه تامین اجتماعی شامل کشیدن، پر کردن معمولی و جرم گیری است. پوشش‌های ارائه شده در بیمه تکمیلی دندانپزشکی   تامین اجتماعی عبارتند از:

این­ها مهم­‌ترین خدمات تامین اجتماعی برای دندان هستند. ن برای دریافت هزینه بیمه دندان پزشکی بیمه تامین اجتماعی به خود سایت تامین اجتماعی مراجعه کنید.


بیمه تکمیلی بیمه دندان پزشکی

همانطور که در قسمت بالا مشاهده کردید، در بیمه پایه درمانی فقط برخی از هزینه‌ها و درمان تحت پوشش قرار می‌گیرند. برای جبران هزینه‌‌‌های بیشتر بهتر است از بیمه دندان پزشکی استفاده کنید.

اهمیت تهیه بیمه دندان پزشکی

بیمه دندان پزشکی زمانی اهمیت پیدا می‌کند که شما به درمان نیاز دارید و به طور متوسط هر فرد ایرانی حداقل ۲ دندان پوسیده نیاز به درمان دارد. برای جبران هزینه و داشتن یک پشتوانه، انتخاب بیمه تکمیلی می‌تواند تا حدود زیادی از پوسیدگی سایر دندان‌های شما جلوگیری کند. همچنین هزینه بسیاری از درمان‌های دیگر را هم پرداخت کند.

نکات مهم هنگام خرید بهترین بیمه دندان پزشکی

اگر بیمه‌‌گزار به مراکز درمانی طرف قرارداد با شرکت بیمه مراجعه کند، به راحتی و تا سقف تعهدات این بیمه‌نامه از خدمات بهره‌مند خواهد شد و هزینه‌ای پرداخت نخواهد کرد. البته که با پر شدن سقف تعهدات بیمه دندان پزشکی باید هزینه‌‌‌های مربوطه را پرداخت کرد.
بیمه‌شده می‌تواند به مراکز درمانی مختلف مراجعه کند و با پرداخت هزینه امور درمانی خود را انجام دهد و بعد از آن مدارک لازم را به شرکت بیمه تحویل دهد و با توجه به تعهدات و پوشش‌های بیمه‌گر، هزینه خود را دریافت کند.
نکته مهم این است که بیمه‌شده باید برای استفاده از پوشش‌های بیمه دندان پزشکی ، عکس قبل و بعد از درمان دندان خود را به شرکت بیمه تحویل دهد.

کدام بیمه تکمیلی بهترین بیمه دندان پزشکی است؟

برای استفاده از خدمات درمان دندان پزشکی ابتدا باید بیمه دندان پزشکی را تهیه کنید و تحت پوشش‌های این بیمه‌نامه قرار بگیرید. شرکت‌های بیمه درمان تکمیلی معمولا در قالب بیمه‌‌‌های گروهی و بیمه درمان تکمیلی خانواده ارائه می‌شوند.
هنگامی ‌که قصد تهیه و خرید بیمه تکمیلی دنداپزشکی را دارید باید بهترین بیمه دندان پزشکی را انتخاب کنید تا از پوشش‌های گوناگون این بیمه‌نامه بهره‌مند شوید.

مدارک لازم برای پرداخت خسارت بیمه دندان پزشکی

برای بسیاری از افراد، پوشش بیمه دندان پزشکی یکی از مهم‌ترین عوامل خرید بیمه درمان تکمیلی است. با توجه به این موضوع در ابتدا باید بیمه‌نامه را تهیه کنید تا تحت پوشش بهترین بیمه دندانپزشکی قرار بگیرید. بعد از عقد قرارداد و استفاده از خدمات درمانی دندانپزشکی، برای جبران هزینه‌ها باید مدارک را به شرکت بیمه ارائه کرد تا خسارت پرداخت شود.
این مدارک به شرح زیر است:

توجه کنید که نایت گارد، چسباندن روکش، خارج کردن روکش قبلی، بخیه، کف بندی، بلیچینگ، فضانگهدار، روکش تمام پرسلن و اورتودنسی جزو خدمات دندانپزشکی و تعهدات برخی از بیمه دندان پزشکی قرار نمی‌گیرند.


هزینه ارتودنسی بیمه دندان پزشکی

هزینه ارتودنسی جزو پوشش‌های بیمه دندان پزشکی تکمیلی گروهی قرار می‌گیرد که می‌توان آن را جزو بهترین بیمه دندانپزشکی دانست. ارتودنسی یکی از اساسی‌ترین نیازهایی است که برای زیبایی و سلامت دهان و دندان لازم است. با این روش می‌توان زیبایی لبخند خود را بیشتر کنید.
البته که هزینه‌‌‌ها ارتودنسی بسیار بالا است و برخی از شرکت‌های بیمه‌‌ای این پوشش را ارائه می‌کنند. بهترین بیمه دندانپزشکی توسط بهترین شرکت‌های بیمه‌ ارائه می‌شود که بیشتر هزینه و درمان‌های مرتبط با بیمه دندان پزشکی را پرداخت می‌کنند.

بهترین بیمه دندانپزشکی

برای استفاده از پوشش ارتودنسی در بیمه تکمیلی گروهی، باید از شرکت‌های بیمه مانند: البرز، آسیا، دانا و نوین این بیمه‌نامه را تهیه کنید. البته بهتر است که اگر شرکت بیمه‌‌ای خاصی را مد نظر دارید با مشاوره‌‌‌های بیمه‌‌ای در ارتباط باشید تا سوالات شما را پاسخ دهند.


بیمه دندان پزشکی مدیر بیمه

به طور کلی شرکت‌های بیمه‌‌ای که بیمه تکمیلی را ارائه می‌کنند، می‌توانند بهترین بیمه دندان پزشکی را در اختیار بیمه‌‌گزار قرار دهند. خدمات گوناگونی که شرکت‌های بیمه تحت پوشش قرار می‌دهند می‌تواند تا حدود زیادی هزینه‌ها را کاهش دهند.

برای اطلاع از پوشش‌های بهترین بیمه دندان پزشکی با مشاوره‌‌‌های مدیر بیمه در ارتباط باشید. کافی است تمام سوالات و ابهامات خود را در بخش نظرات برای ما کامنت کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند. این خدمات به صورت ۲۴ ساعته و در طول ۷ روز هفته انجام می‌شود.

 

Source :bimeh.com
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]