بیمه مان ،در شرایط امروز، هزینه‌های زندگی و همگام‌سازی درآمد با مخارج، همچنین پس‌انداز و سرمایه‌گذاری کاری پیچیده، ریسک‌پذیر و پر از حاشیه‌ای است.بیمه مان ، انتخاب سرمایه‌گذاری مناسب برای سود بیشتر و خدمات بهتر، همیشه جز دردسرهایی است که آدمی برای پیشرفت و بهبود شرایط ریسک را پذیرفته است. درحالی که با بیمه مان ایران، ریسک به صفر و خدمات و سودهی به درجه بالایی رسیده است. در ادامه مطلب اطلاعاتی در مورد این بیمه در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم. با ما همراه باشید.


بیمه مان چیست

بیمه مان، یک طرح جامع سرمایه‌گذاری بلند مدت است که طی سال‌های اخیر، به عنوان جدیدترین بیمه‌ها، مورد توجه کاربران قرار گرفته است. فرد با هر میزان درآمدی و با مبلغی که در توان دارد، می‌تواند خود و عزیرانش را تحت پوشش بیمه عمر مان قرار دهد.
این بیمه، یکی از بیمه‌های پیشنهادی بیمه ایران به بیمه‌گذاران عزیز است که بهترین شرایط بیمه عمر را ارائه داده است. بیمه‌گذاران می‌توانند با خیال راحت این بیمه عمر را انتخاب کنند.

با پرداخت مبلغ اندک در بیمه مان و خرید این بیمه‌ نامه در انتها شامل پوشش و سود سرمایه‌گذاری شوید.
شاید با یک تیر نشود چند هدف را نشانه گرفت؛ اما با یک انتخاب درست مانند بیمه مان، شما به بیش از یک خواسته و ترکیبی از خواسته‌های خود می‌رسید.


پوشش‌های بیمه مان

این بیمه مانند دیگر بیمه‌های عمر  مواردی را پوشش‌ می‌دهد که به شرح زیر است:

اگر می‌خواهید در مورد بیمه عمر اطلاعات جامع و کاملی کسب کنید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله بیمه عمر چیست را مطالعه نمایید.در ادامه بحث به شرح هر کدام از این موارد می‌پردازیم.

بیمه عمر مان

بیمه عمر مان و تمام پوشش‌های آن

پوشش سرمایه فوت بیمه مان

اگر بیمه‌گذار در طول بیمه عمر فوت کند، سرمایه آن بیمه در اثر فوت به ذینفعان او  پرداخت می‌شود که اسامی‌شان که در بیمه‌نامه مشخص است.میزان سرمایه فوت، ۵ تا ۳۵ برابر حق بیمه پرداختی سالانه است.
اگر فرد بیمه‌گزار در اثر حادثه یا سانحه فوت کند، در این صورت ۵ تا ۱۴۰برابر حق بیمه سالیانه که توسط شخص پرداخت می‌شود به عنوان سرمایه فوت به اضافه اندوخته بیمه‌نامه به ذینفعان پرداخت می‌شود.


پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه مان

اگر بیمه‌شده در طول مدت بیمه در اثر حادثه و یا هرعلتی دچار از کار افتادگی شود، بر اساس قرارداد از پرداخت حق بیمه خود معاف می‌شود و بیمه ایران تا انتهای قرارداد موظف به پرداخت حق بیمه می‌شود.

سرمایه از کارافتادگی بیمه مان

علاوه بر معافیت از پرداخت حق بیمه، شخص در صورت از کار افتادگی کامل و داشتن پوشش سرمایه از کار افتادگی، می‌تو‌اند از سرمایه این پوشش در بیمه‌نامه استفاده کند. سقف این پوشش مبلغ ۱۰۰میلیون تومان است. لازم به ذکر است در صورت از کارافتادگی دائم، می‌توان دریافت مستمری از بیمه ایران را به خدمات دریافتی اضافه کرد. میزان مستمری ۱تا۳ برابر حق‌بیمه پرداختی بیمه‌گذار می‌باشد. مدت زمان پرداختی تا ۱۰ سال است.

پوشش امراض خاص بیمه مان

اگر فرد بیمه‌شده در طول قرار داد، دچار سکته قلبی یا سکته مغزی شود، همچنین اگر عمل قلب باز انجام دهد و یا نیاز به پیوند اعضای اصلی بدن داشته باشد از این پوشش خاص می‌تواند استفاده کند به طوری که میزان سقف تعهد تا ۲۵درصد سرمایه فوت و تاسقف ۲۰میلیون تومان است. حائز اهمیت است که بیماری سرطان جزو پوشش این بیماری‌ها نیست و پوشش جداگانه‌ای دارد.

پوشش هزینه‌های پزشکی بیمه مان

اگر بیمه‌شده دچار حادثه‌ای شود که هزینه پرشکی به آن تعلق بگیرد، می‌تواند از این پوشش تا سقف ۵میلیون تومان استفاده کند.


مزایای بیمه مان

بیمه مان علاوه بر پوشش‌های متعدد، مزایایی نیز برای بیمه‌گذار دارد. حال می‌خواهیم مزایای این بیمه را برای شما شرح دهیم تا بتوانید یک انتخاب بهتر داشته باشید.

وام بدون ضمانت بیمه مان

گاهی اوقات در طول قرارداد بیمه، ممکن است مشکل مالی و اقتصادی برای بیمه‌گزار پیش آید که احتیاج به وام و کمک هزینه دارد. یکی از مزیت‌های بیمه عمر مان این است که بعد از گذشت دو سال، می‌توانید تا ۹۰درصد اندوخته بیمه زندگی خود، وام بگیرید. مهمترین عامل برتری بیمه عمر نسبت به بانک، عدم احتیاج به ضامن، چک، سفته و .. است.

سوددهی بیمه مان

نحوه سود دهی بیمه ایران به دو صورت تضمینی و مشارکت در منافع می‌باشد.

سود تضمینی بیمه مان

سود تضمینی را بیمه مرکزی تعیین می‌نماید که مقداری ثابت به صورت روزشمار می‌باشد. در دو سال اول از شروع بیمه‌نامه سود تضمینی ۱۶درصد و در سال سوم و چهارم ۱۳درصد و از سال پنجم به بعد ۱۰ درصد است. این میزان حداقل سودی است که شرکت بیمه در هر شرایطی موظف به پرداخت آن به بیمه‌گزار می‌باشد.

سود مشارکت در منافع بیمه مان

بیمه مان ،زمانی که شرکت بیمه از بیمه‌گزار مبلغی تحت عنوان حق بیمه دریافت می‌کند در پروژه‌های اقتصادی سرمایه‌گذاری می‌کند. شرکت بیمه، بیمه‌گزار را در سود حاصل آن سرمایه‌گذاری‌ها شریک می‌کند. سود مشارکت در منافع، سود یکسانی در مقایسه با سود تضمینی ندارد زیرا با توجه به سرمایه‌گذاری در مسائل اقتصادی و پروژه‌های متعدد با روند افت‌وخیز مواجه می‌باشد که در هر سال این نرخ متفاوت است.

بیمه مان در اصل پایان سال مالی بعد از برگزاری مراسم سالیانه شرکت بیمه ایران، سود قطعی از سرمایه‌گذاری‌ها را اعلام می‌کند. شرکت بیمه ایران حداقل ۸۵ درصد از سود قطعی را در کنار سود تضمینی به حساب بیمه‌گزار واریز می‌کند.

محدودیت‌ سنی بیمه مان

بیمه مان در اصل هیچ محدودیت سنی برای خرید ندارد. از بدو تولد تا سن ۱۰۶ سالگی می‌توانید بیمه عمر داشته باشید اما با بالا رفتن سن به خاطر احتمال بیماری امکان بیمه کردن سخت‌تر و گاهی پوشش کمتری هم دارد. به همین منظور برای اشخاص بالای ۵۰سال انجام معاینات پزشکی برای صدور بیمه‌ نامه لازم است.
برای افراد ۱۸تا ۶۰ سال همه پوشش‌های ذکر شده در بیمه مان ارائه می‌شود.

 

بیمه مان

عدم محدودیت سنی از مزایای بیمه مان

علاوه بر بیمه مان، بیمه بازنشستگی نیز یکی دیگر از خدمات شرکت معتبر ایران است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این بیمه‌نامه به مقاله بیمه بازنشستگی ایران مراجعه نمایید.


بیمه مان انتخاب همه

با توجه به مزیت‌ها، پوشش‌ها و امکاناتی که بیمه مان به بیمه گزاران ارائه می‌دهد، در واقع انتخابی بی‌کم و کاست، پرسود و مناسب این روزهای پر از ریسک‌وحاشیه است. چه در سرمایه‌گذاری و نحوه سوددهی، چه در خدمات و پوشش‌های ارائه شده بیمه مان انتخاب و تک تیر برد در شرایط اقتصادی حال می‌باشند. اگر در مورد این بیمه‌نامه و نحوه خرید آن سوالی داشتید، می‌توانید در قالب کامنت در انتهای همین مطلب با کارشناسان ما در میان بگذارید تا مشاوران ما پاسخگوی سوالات شما باشند.

 

source:bimeh.com
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]