بیمه مسئولیت کارفرمایان از کارفرمایان در برابر خسارات مالی قابل توجهی که هنگام شکایت یک کارمند به دلیل بیماری یا حادثه مربوط به شغل که شامل جبران خسارت کارگران نیست ، رخ می دهد ، محافظت می کند .

اگر حداقل یک کارمند داشته باشید ، بیمه مسئولیت کارفرمایان یک محافظ برای تجارت شما است. اینکه چه مواردی تحت پوشش بیمه مسئولیت کارفرمایان باشد ، در نهایت به سیاستی که انتخاب می کنید بستگی دارد.


پوشش بیمه مسئولیت مشترک کارفرمایان

خط مشی ها براساس شرکت بیمه ارائه دهنده متفاوت است ، اما بیشتر بیمه نامه های کارفرمایان شرایط پوشش اولیه یکسان را ارائه می دهند. غرامت سنتی کارگران معمولاً دستمزد از دست رفته ، هزینه های پزشکی ، هزینه های توان بخشی ، هزینه های تشییع جنازه و مزایای مرگ را شامل می شود.

اگر کارمندی در حین کار آسیب دیده یا بیمار شود ، بیمه مسئولیت کارفرمایان معمولاً سایر خسارات خارج از غرامت کارگران را نیز جبران می کند.

کارمندانی که از جبران خسارت کارگران انصراف داده اند
اکثر ایالت های ایالات متحده به کارفرمایانی که حداقل یک کارمند دارند برای دریافت خسارت کارگران نیاز دارند. با این حال ، برخی از ایالت ها به کارمندان اجازه می دهند که از این کار انصراف دهند. وقتی کارمندی تصمیم می گیرد که از پوشش خود انصراف دهد ، در صورت بیماری یا آسیب دیدگی در کار ، حق شکایت از کارفرما را برای جبران خسارت به دست می آورد.

صنایعی را که تحت پوشش جبران خسارت کارگران نیستند ، انتخاب کنید
کارمند آسیب دیده در حال صحبت با رئیس دارای بیمه مسئولیت کارفرمایان بعضی از صنایع به هیچ وجه مشمول جبران خسارت کارگران نیستند ، به این معنی که اگر در اثر کار بیمار شوند یا آسیب ببینند ، از این مزایا برخوردار نیستند. وقتی این اتفاق می افتد ، این کارمندان می توانند شکایت کنند.

صنایعی که معمولاً تحت پوشش جبران خسارت کارگران قرار نمی گیرند شامل کارگران کشاورزی ، کارگران فصلی ، کارگران راه آهن ، کارگران خانگی و دیربازان است.

کارکنانی که بیمار شده اند و ناشی از اشتغال نیستند
درک چگونگی کارمزد کارگران بسیار مهم است. این بیماری یا جراحات خارج از محل کار را پوشش نمی دهد. در عوض ، برای پوشش بیماریهای شغلی یا صدماتی که در طول کار به وجود می آیند ، طراحی شده است.

به عنوان مثال ، آنفولانزا به عنوان یک “بیماری زندگی” رایج در نظر گرفته می شود و اگرچه ممکن است آن را از شخصی در محل کار خود گرفته باشید ، اما جبران خسارت کارگران نیست. بیماری های مربوط به کار ممکن است به دلیل قرار گرفتن در معرض آزبست ، بخارات شیمیایی یا سایر مواد تحریک کننده محل کار رخ دهد.

بیمه مسئولیت کارفرمایان چه مواردی را پوشش نمی دهد؟
همچنین آگاهی از برخی آسیب ها و بیماری هایی که بیمه مسئولیت کارفرمایان شامل آنها نمی شود ، بسیار مهم است. برخی از این موارد شامل موارد زیر است:

صدمات عمدی
کارمندی که روی صندلی چرخدار میز کارش استآسیب های عمدی معمولاً تحت پوشش بیمه مسئولیت کارمندان قرار نمی گیرند. به عنوان مثال ، وقتی مواد شیمیایی خطرناک به درستی ذخیره نشوند ، در نتیجه نشتی منجر به آسیب رساندن به کارگر دیگری می شود ، یا اگر نقص دستگاه شناخته شده باشد اما از آن چشم پوشی شود ، باعث گرفتگی یا فشرده شدن اندام کارمند می شود.

صدمات عمدی نیز می تواند هنگامی رخ دهد که به کارمندان تجهیزات ایمنی یا دستورالعمل مناسب برای استفاده ایمن از مواد یا تجهیزات داده نشود.

تعهداتی که طبق قرارداد فرض نشده است
در برخی از سناریوها ، ممکن است برخی از تعهدات تحت قرارداد نباشد. اگر کارفرمایی طبق قرارداد مسئولیت صدمات جسمی به کارمند را بپذیرد ، استثنا مسئولیت کارفرمایان اعمال نمی شود مگر اینکه قرارداد واجد شرایط قرارداد بیمه باشد.

کارمندان غیرقانونی
اگر کارمندانی دارید که به طور غیرقانونی استخدام شده اند ، در صورت بیماری یا آسیب دیدن این کارمندان و تصمیم به شکایت از تجارت شما ، بیمه مسئولیت کارفرمایان شما تحت پوشش بیمه قرار نمی دهد.

برخی از متداول ترین آسیب ها و حوادثی که در محل کار رخ می دهد شامل کشیدگی عضلات ، بریدگی و پارگی ، آسیب دیدگی کرنش تکراری ، قرار گرفتن در معرض سر و صدای زیاد ، برخورد و تصادفات ، اصابت با اشیا و لغزش ها ، سقوط و سقوط است.

 

با یک آژانس حرفه ای بیمه تجارت صحبت کنید
بیماری ها و آسیب های حین کار می توانند در هر زمان رخ دهند. مهم است که آماده شود بیمه جبران خسارت کارگران ممکن است اکثریت دعاوی مربوط به جراحات کارمندان را شامل شود ، اما نه همه. پوشش بیمه مسئولیت کارفرمایان به عنوان یک محافظ اضافی در مورد شکایت شما توسط یک کارمند عمل می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بیمه مسئولیت کارفرمایان یا به دست آوردن بیمه نامه برای مشاغل خود ، با تماس با 09131760166 تماس بگیرید یا درخواست پیشنهاد آنلاین کنید .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]