تخفیف عدم خسارت بیمه بدنه ،ضرورت داشتن بیمه بدنه در کنار بیمه شخص ثالث بر هیچ کس پوشیده نیست. در دوره گرانی و افزایش سرسام آور قیمت ها خرید بیمه بدنه ای که بخش بزرگی از خسارتهای ما را جبران کند ضروری است. تخفیف عدم خسارت بیمه بدنه ،اما با افزایش قیمت خودرو ها قیمت بیمه بدنه نیز افزایش بسیاری داشته است.تخفیف عدم خسارت بیمه بدنه ، به طوری که از تخفیفات آن نمی شود چشم پوشی کرد.تخفیف عدم خسارت بیمه بدنه ، در این مقاله می خواهیم شما را با انواع تخفیف بیمه بدنه آشنا کنیم و برای نمونه تخفیف بیمه بدنه ۵ شرکت بیمه را مقایسه کنیم.

بیمه بدنه چیست ؟تخفیف عدم خسارت بیمه بدنه

اگر در یک حادثه شما مقصر باشید جبران خسارت هایی که به خودرو ی شما وارد می شود بر عهده خودتان است. تخفیف عدم خسارت بیمه بدنه ،اما اگر بیمه بدنه داشته باشید می توانید بخشی از خسارت خودتان را از بیمه بدنه دریافت کنید. تخفیف عدم خسارت بیمه بدنه ، درواقع بیمه بدنه خسارت های مالی وارد شده به خودروتان را جبران می کند. تخفیف عدم خسارت بیمه بدنه ،خطراتی که بیمه بدنه تحت پوشش قرار می دهد به دو دسته پوشش های اصلی و اضافی تقسیم می شود. پوشش های اصلی خطراتی هستند که شرکت بیمه در حالت عادی تحت پوشش بیمه ای قرار می دهد.تخفیف عدم خسارت بیمه بدنه ، این پوشش ها شامل :

پوشش هایی را که با پرداخت حق بیمه اضافی به بیمه بدنه قابل افزودن هستند را پوشش اضافی می گویند. پوشش هایی مثل :

منظور از تخفیف بیمه بدنه چیست؟تخفیف عدم خسارت بیمه بدنه

ارزش خودرو عامل اصلی بر تعیین قیمت حق بیمه است. البته اضافه نمودن پوشش های اضافی نیز باعث افزایش قیمت بیمه بدنه می شود. تخفیف عدم خسارت بیمه بدنه ،با این حال شرکت های بیمه با اعمال تخفیف های مختلف مانند تخفیف عدم خسارت، تخفیف خودرو های صفر کیلومتر یا تخفیف پرداخت نقدی حق بیمه، سعی کرده اند هزینه بیمه بدنه را برای مشتریان خود به صرفه کنند.

انواع تخفیف عدم خسارت بیمه بدنه

تخفیفات بیمه بدنه

 

شرکت های بیمه در زمان صدور بیمه بدنه می توانند تخفیفات متنوعی را به بیمه گذاران ارائه دهند. تخفیف عدم خسارت بیمه بدنه ،هر شرکت بیمه برای هر کدام از این تخفیفات درصد مشخصی در نظر گرفته است که ممکن است با یکدیگر تفاوت داشته باشند. در این مقاله به ۱۱ مورد از تخفیفات بیمه بدنه که شرکت های بیمه ارائه می دهند می پردازیم:

۱-      تخفیف عدم خسارت بیمه بدنه (+جدول)

اولین تخفیفی که روی بیمه بدنه اعمال می شود، تخفیف عدم خسارت است. تخفیف عدم خسارت بیمه بدنه ،اگر از بیمه بدنه خود استفاده نکنید ، در زمان تمدید بیمه تخفیف عدم خسارت به شما تعلق می گیرد. این تخفیف قابل انتقال می باشد و می توانید آن را به شرکت بیمه دیگر یا خودروی دیگر انتقال دهید. میزان تخفیف عدم خسارت به ازای هر سال را در جدول زیر می توانید مشاهده کنید :

تعداد سال های عدم خسارت بیمه بدنه میزان تخفیف بیمه بدنه
۱ ۲۵ %
۲ ۳۵ %
۳ ۴۵ %
۴ سال و بیشتر ۶۰ %

۲-      تخفیف عدم خسارت بیمه بدنه صفر

تخفیف بیمه بدنه خودرو صفر

 

تخفیف عدم خسارت بیمه بدنه ،یکی دیگر از تخفیفات بیمه بدنه که توسط اغلب شرکت های بیمه ارائه می شود، تخفیف خودرو صفر کیلومتر است. این خودرو ها می توانند بین ۲۰ الی ۳۰ درصد تخفیف از شرکت بیمه بگیرند.


۳-      تخفیف‌های گروهی بیمه بدنه ،تخفیف عدم خسارت بیمه بدنه

سازمان ها و شرکت ها برای کارکنان خود می توانند تخفیفات  بیمه بدنه دریافت کنند. این تخفیف ها برای هر شرکت بسته به تعداد کارکنان یا نوع ماشین ها می تواند متفاوت باشد.تخفیف عدم خسارت بیمه بدنه ، علاوه بر آن در بعضی شرکت های بیمه همچون بیمه آسیا برای اقشار مختلف مثل پزشکان، وکلا، کسبه و … تخفیف های گروهی ارائه می شود.


۴-      تخفیف بیمه بدنه برای دارندگان بیمه عمر ،تخفیف عدم خسارت بیمه بدنه

شرکت های بیمه برای مشتریان بیمه عمر خود تسهیلات ویژه ای لحاظ می کنند. تخفیف عدم خسارت بیمه بدنه ،مشتریان آنها می توانند از تخفیف چشم گیر در زمان صدور انواع بیمه نامه از جمله بیمه بدنه استفاده کنند. همچنین برای این اشخاص امکان خرید بیمه بدنه اقساطی وجود دارد.


۵-    تخفیف عدم خسارت بیمه بدنه  تخفیف بیمه بدنه برای دارندگان عدم خسارت در بیمه شخص ثالث

در برخی از شرکت های بیمه در صورتی که بیمه شخص ثالث را نزد همان شرکت بیمه کرده باشید و چند سال تخفیف عدم خسارت نیز داشته باشید تخفیف عدم خسارت بیمه بدنه ،می توانید برای صدور بیمه بدنه تان تخفیف بگیرید. میزان تخفیف بر اساس سال های عدم خسارت ثالث می باشد و در هر شرکت متفاوت است.


۶-   تخفیف عدم خسارت بیمه بدنه   تخفیف بیمه بدنه خودرو های وارداتی

یکی دیگر از انواع تخفیفات بیمه بدنه تخفیف بیمه خودرو های وارداتی است که به آن تخفیف خودروی با کیفیت نیز می گویند. این تخفیفات در هر شرکت به میزان متفاوتی در نظر گرفته می شود. تخفیف عدم خسارت بیمه بدنه ،اما بین ۱۰% تا ۴۵% تخفیف متغیر است. برای محاسبه بیمه بدنه خودرو وارداتی می تونید در مدیر بیمه گزینه خودرو وارداتی است را انتخاب کنید تا میزان تخفیفات را مشاهده کنید.


۷-   تخفیف عدم خسارت بیمه بدنه   تخفیف بیمه بدنه برای مناطق آزاد

خودرو هایی که در مناطق آزاد تردد می کنند، عموما پلاک ملی ندارند.تخفیف عدم خسارت بیمه بدنه ، این خودرو ها تنها توسط شرکت های بیمه ای که در مناطق آزاد مجاز به فعالیت هستند همچون بیمه حافظ، بیمه ایران معین و … بیمه می شوند. بیمه بدنه این خودرو ها معمولا شامل تخفیف مختص خودرو های مناطق آزاد بوده و معاف از مالیات می باشد.


۸-   تخفیف عدم خسارت بیمه بدنه   تخفیف‌های مناسبتی بیمه بدنه

جشنواره های فروش چند سالی است که به مشتریان تخفیف بیمه بدنه ارائه می کند. مناسبت هایی مثل نوروز، دهه فجر، سالگرد تاسیس شرکت بیمه و اعیاد از جمله مناسبت هایی است که در بسیاری از شرکت ها ارائه می شوند.تخفیف عدم خسارت بیمه بدنه ، این تخفیفات در بیمه ایران معادل ۱۰% می باشد اما بعضی از شرکت های خصوصی تخفیفات بیشتری نیز ارائه می کنند.


۹-    تخفیف عدم خسارت بیمه بدنه  تخفیف بیمه بدنه برای حساب بانکی بلند مدت

شرکت های بیمه وابسته به بانک ها همچون بیمه پارسیان و بیمه پاسارگاد که وابسته به بانک های پارسیان و پاسارگاد هستند، در صورت داشتن حساب بلند مدت در بانک وابسته تخفیف بیمه بدنه ارائه می نمایند.


۱۰- تخفیف عدم خسارت بیمه بدنه تخفیف بیمه بدنه ویژه اعضای هیئت علمی

شرکت بیمه ایران برای اعضای هیئت علمی دانشگاه ها با ارائه مستندات معادل ۱۰% تخفیف ارائه می کند. تخفیف عدم خسارت بیمه بدنه ،این تخفیف ممکن است در صورت داشتن سایر تخفیفات  اعمال نشود. برای مثال شما نمی توانید هم از تخفیف ایثارگران استفاده کنید و هم تخفیف هیئت علمی بگیرید.


۱۱- تخفیف عدم خسارت بیمه بدنه تخفیف بیمه بدنه با پرداخت نقدی

یکی دیگر از تخفیفاتی که شرکت های بیمه به همه مشتریان خود می دهند، تخفیف پرداخت نقدی حق بیمه است. این تخفیف برای مشتریانی است که نحوه پرداخت را به صورت نقدی انتخاب می کنند.تخفیف عدم خسارت بیمه بدنه ، این تخفیف معادل ۱۰% می باشد که پس از اعمال سایر تخفیفات در بیمه نامه لحاظ می شود.

حداکثر میزان تخفیفاتی که در بیمه بدنه اعمال می شود ۷۰ درصد است و در صورتی که سقف تخفیفات تکمیل باشد سایر تخفیفات اعمال نخواهد شد.

آیا امکان انتقال تخفیف بیمه بدنه وجود دارد؟تخفیف عدم خسارت بیمه بدنه

انتقال تخفیف بیمه بدنه

 

یکی از مباحث مهم در بیمه بدنه بحث انتقال تخفیف بیمه بدنه است. تخفیف عدم خسارت بیمه بدنه ،دستیابی به حداکثر تخفیفات نیازمند چند سال متوالی عدم استفاده از بیمه بدنه است. تخفیفاتی که با فروش خودرو از بین نرود. اگر بیمه بدنه دارید حتما به این قسمت از مقاله توجه کنید. در صنعت بیمه تخفیفات بیمه بدنه مختص به بیمه گذار است. به عبارت دیگر این راننده است که با رعایت اصول رانندگی خسارتی دریافت نکرده است. تخفیف عدم خسارت بیمه بدنه ،بیمه گذار با معاوضه خودروی خود با خودروی جدید می تواند تخفیفات بیمه بدنه را به خودروی جدید منتقل کند. جالب است بدانید با  تمدید بیمه بدنه خود در یک شرکت بیمه دیگر تخفیف عدم خسارت بیمه بدنه شما از بین نمی رود و به شرکت دیگر و بیمه بدنه جدید شما منتقل می شود.

بیمه بدنه مختص بیمه گذار است.تخفیف عدم خسارت بیمه بدنه ، بنابراین شما نمی توانید بیمه بدنه خود را به خریدار خودروی خود منتقل کنید. انتقال بیمه بدنه به شخص دیگر تنها برای بستگان نزدیک شما همچون پدر، مادر، همسر و فرزندتان میسر  است.

شرایط تخفیف عدم خسارت بیمه بدنه

تخفیف بیمه بدنه

 

تخفیف عدم خسارت بیمه بدنه ، شرکت های بیمه با یکدیگر در میزان و جزئیات متفاوت اند. در این قسمت می خواهیم چند شرکت بیمه را در میزان تخفیفات ارائه شده با یکدیگر مقایسه کنیم.

تخفیف بیمه بدنه ایران

تخفیف بیمه بدنه ایران

 

شرکت بیمه ایران به عنوان اولین شرکت دولتی بیمه ، بیشترین سهم بازار در صدور بیمه بدنه خودرو را دارد. تخفیف عدم خسارت بیمه بدنه ،این شرکت به بیمه گذاران خود در زمان خرید بیمه بدنه تخفیفات متعددی ارائه می کند تا همه اقشار جامعه بتوانند از این تخفیفات استفاده نمایند.

تخفیف اعضاء هیئت علمی

در بیمه ایران اعضاء هیئت علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی می توانند به میزان ۱۰% تخفیف از بیمه ایران دریافت نمایند . تخفیف عدم خسارت بیمه بدنه ،دریافت این تخفیف مستلزم ارائه مدارک برای صدور بیمه نامه و اعمال تخفیفات می باشد.

تخفیف نقدی

بیمه ایران همچون شرکت های بیمه برای بیمه گذارانی که پرداخت حق بیمه را به صورت نقدی انجام می دهند به میزان ۱۰% تخفیف ارائه می کند.

تخفیف صفر کیلومتر

خودروی صفر دارید و می خواهید تخفیف صفر کیلومتر برای بیمه بدنه بگیرید ؟ تخفیف بیمه بدنه خودرو صفر بیمه ایران معادل ۳۰ درصد است البته اگر کمتر از ۳ ماه از تحویل خودروتان از درب کارخانه نگذشته باشد.

تخفیف ایثارگری

ایثارگران عزیز می توانند در زمان خرید بیمه بدنه از بیمه ایران به میزان ۱۰% تخفیف دریافت نمایند.

تخفیف گروهی

بیمه ایران برای قرارداد هایی که تعدد بیش از ۱۰۰ دستگاه خودرو بیمه بدنه می شوند، تخفیف گروهی ارائه می دهد. این تخفیفات تا سقف ۲۰ در صد تخفیف بر روی بیمه بدنه بیمه ایران اعمال می شود.

تخفیف خودروی با کیفیت

بیمه گذارانی که خودرو های وارداتی دارند، برای صدور بیمه بدنه بیمه ایران ۱۰ درصد تخفیف دریافت می کنند. تخفیف عدم خسارت بیمه بدنه ،این تخفیف تنها  برای خودرو های وارداتی غیر چینی می باشد. خودرو های مونتاژی مثل سوزوکی، پژو ۲۰۰۸، رنو کپچر و … نیز می توانند ازین تخفیف استفاده کنند.


بیمه بدنه با بیشترین تخفیف را از کجا تهیه کنیم؟

جستجو برای پیدا کردن بیشترین تخفیف عدم خسارت بیمه بدنه ، بسیار زمان بر است. همه ما فرصت این را نداریم که برای پیدا کردن پایین ترین قیمت به هر نمایندگی بیمه سر بزنیم. این روز ها تردد در میان خیابان های شلوغ و گذر از ترافیک کار طاقت فرسایی است. مدیر بیمه توانسته است استعلام قیمت بیمه بدنه را برایتان آسان کند. کافیست به سایت مدیر بیمه بروید و با چند کلیک ساده قیمت تمامی شرکت های بیمه را ببینید. شرکت ها را با یکدیگر مقایسه کنید، حداکثر تخفیف عدم خسارت بیمه بدنه ، را انتخاب کنید و اگر خواستید اقساطی خرید کنید. خرید آنلاین بیمه را در هر ساعت از شبانه روز می توانید انجام دهید.

 

Source :bimilike.com
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]