خرید بیمه شخص ثالث بیمه ایران ابتدایی ترین پوشش بیمه ای است که باید  ماشین و چهار چرخ شما  داشته باشد.
بدون آن ، اتومبیل شما عملاً بی فایده است زیرا شما حداقل نمی توانید وسیله نقلیه خود را بدون داشتن پوشش معتبر بیمه شخص ثالث و بیمه اتومبیل برای حداقل پوشش مسئولیت شخص ثالث ، رانندگی کنید . طبق قانون وسایل نقلیه موتوری ایران ، قانون پوشش مسئولیت شخص ثالث برای هر خودرویی که در جاده ها حرکت می کند اجباری است.

رید-بیمه-شخص-ثالث

خرید بیمه شخص ثالث بیمه ایران نه تنها به شما در برآوردن شرط قانونی کمک می کند ، بلکه شما را از هزینه های غیر منتظره نیز خلاص می کند. هزینه جبران صدمات ناشی از آن یا مرگ تصادفی شخص ثالث می تواند بسیار زیاد باشد و می تواند پس انداز شما را به سرعت لیز خوردن شن و ماسه از انگشتان شما تخلیه و شما را گرفتار کند.

بیشتر اینکه نمایندگی بیمه شخص ثالث بیمه ایران به شما کمک می کند تا آرامش خود را حفظ کنید. 

ما و کارشناسان مدیر بیمه با خرید بیمه شخص ثالث بیمه ایران ، به شما کمک می کنیم مسئولیت هرگونه خطایی که در شما و اتومبیل شما رخ داده است را بر عهده بگیرید در حالی که مسئولیت بار مالی آن را نیز بر عهده دارید.


پوشش خرید بیمه شخص ثالث بیمه ایران چیست؟(Buy third party insurance)

خرید بیمه شخص ثالث بیمه ایران عبارت است از پوشش بیمه اتومبیل که شما را در مقابل کلیه مسئولیت های حقوقی شخص ثالث که ممکن است به دلیل هر تصادفی مانند تصادف جاده ای در اتومبیل شما بوجود بیاید ، بیمه می کند. این آسیب را برای جراحات بدنی / مرگ شخص ثالث (با تصمیم دادگاه) و همچنین خسارت اموال شخص ثالث را فراهم می کند. 


خرید بیمه شخص ثالث بیمه ایران چگونه کار می کند؟

خرید-بیمه-شخص-ثالث-با-تخفیف

اگر یک بیمه گذار دارای بیمه اتومبیل شخص ثالث در یک حادثه تصادف کند ، شرکت بیمه موظف است خسارت مالی وی را در قبال مسئولیت های خود در قبال شخص ثالث در قبال جراحات ، فوت و خسارت های مالی به وی ارائه دهد. این پوشش بیمه بار مالی بیمه گر را برای هرگونه خسارت وارده توسط شخص ثالث با خودروی بیمه شده کاهش می دهد.

در صورت بروز حادثه ، شخص بیمه شده باید قبل از طرح مطالبه ، بلافاصله بیمه گر را در مورد وقوع حادثه مطلع کند. پس از طرح ادعا ، شرکت بیمه یک کارشناس را تعیین می کند تا میزان خسارت را بررسی کرده و هزینه تعمیرات تخمینی را بررسی کند. پس از مراحل راستی آزمایی ، شرکت بیمه مبلغ خسارت را پرداخت می کند.


اهمیت خرید بیمه شخص ثالث بیمه ایران 1400

چرا برای اتومبیل بیمه شخص ثالث بیمه ایران نیاز دارید؟ طبق قانون بیمه مرکزی ایران ، داشتن حداقل بیمه اتومبیل شخص ثالث برای هر صاحب وسیله نقلیه در ایران اجباری است. بیمه اتومبیل شخص ثالث اساسی ترین پوشش را ارائه می دهد و در مقایسه با یک طرح جامع مقرون به صرفه است. بنابراین ، علاوه بر اینکه یک الزام اجباری است ، داشتن وسیله نقلیه / اتومبیل خود باید حداقل توسط شخص ثالث بیمه شود تا خیالتان راحت باشد که حداقل پوشش بیمه اولیه اتومبیل خود را دارا هستید.


چه مواردی تحت پوشش شخص ثالث بیمه ایران قرار می گیرد؟

اگرچه پوشش بیمه شخص ثالث اتومبیل از پوشش محدودی برخوردار است ، اما با این وجود پوشش بسیار مهمی برای پوشش زیر است:

خسارت مالی خرید بیمه شخص ثالث بیمه ایران 1400

تمام خسارات مالی ثالث شخص ثالث تحت پوشش شخص ثالث قرار می گیرد و فقط تا سقف مبلغ درج شده در بیمه شخص ثالث پوشش می یابد.

مرگ شخص ثالث / صدمه جسمی

طبق قانون بیمه شخص ثالث بیمه ایران ، بیمه گر در صورت مرگ شخص ثالث 100٪ خسارت و در صورت نابینایی جزئی یا از دست دادن اندام 50٪ خسارت را جبران می کند. میزان غرامت تعهدات شخص ثالث توسط دادگاه تعیین می شود.


چه چیزی تحت خرید بیمه شخص ثالث بیمه ایران پوشش داده نمی شود؟

بیمه شخص ثالث اتومبیل بیمه ایران ، خسارت خودرو بیمه ثالث شده را که توسط وسیله نقلیه یا راننده / مالک آن متحمل شده است ، تأمین نمی کند. برای دریافت بیمه خسارت ناشی از آسیب دیدگی اتومبیل خود ، می توانید یک بیمه بدنه اتومبیل جامع خریداری کنید.


ویژگی های اصلی خرید بیمه شخص ثالث بیمه ایران

بیمه-شخص-ثالث-با-تخفیف

موارد زیر ویژگی های بیمه نامه شخص ثالث است:

ویژگی در دسترس بودن شخص ثالث
صدمه به اموال با محدودیت که این پوشش خسارت مالی در زمان بیمه کردن انتخاب می کنید.
پوشش های اضافی ندارد
گزینه های خرید آنلاین و آفلاین
هزینه های خسارت بدنه خودرو  پوشش داده نشده


مقایسه خرید بیمه شخص ثالث بیمه ایران در مقابل خرید آنلاین بیمه بدنه بیمه ایران

در اینجا تفاوت بین بیمه شخص ثالث بیمه ایران  و بهترین بیمه بدنه خودرو وجود دارد:

اساس بیمه اتومبیل شخص ثالث و بیمه بدنه اتومبیل

بیمه-شخص-ثالث-با-تخفیف-ویژه

پوشش بیمه شخص ثالث جبران خسارت / فوت شخص ثالث (طبق تصمیم دادگاه قانونی) و خسارت اموال شخص ثالث را ارائه می دهد.
بیمه بدنه اصفهان برای اتومبیل جبران خسارت وارده به وسیله نقلیه بیمه شده را ارائه می دهند. 
افزودنیها با استفاده از سیاست های شخص ثالث ، هیچ چنین پوشش افزونه ای برای خرید در دسترس نیست. تعدادی از پوشش های الحاقی مانند شکست شیشه ، صدمه بدنه خودرو و غیره در برابر حق بیمه ماشین اضافی ارائه می شود.
بیمه های بدنه به دلیل پوشش گسترده نسبتاً هزینه بر هستند.


مزایای اینترنتی بیمه و خرید بیمه شخص ثالث بیمه ایران چیست؟

موارد زیر مزایای خرید بیمه چهار چرخ شخص ثالث است:

اجباری است: بیمه شخص ثالث 4 چرخ دار اجباری است و اگر بدون آن گرفتار شوید می توانید مجازات شوید. با کمک این بیمه خودرو می توانید بدون نقض هیچ قاعده راهنمایی و رانندگی اتومبیل خود را به صورت قانونی رانندگی کنید و خود را از هر نوع جریمه یا حبس نجات دهید.

خرید-بیمه-ثالث-با-تخفیف-ویژه

آرامش خاطر: در صورت بروز یک اتفاق ناگوار ممکن است فشار مالی زیادی بر مردم وارد شود. با بیمه شخص ثالث ، می توانید اطمینان حاصل کنید که این بدهی ها پوشش داده می شوند که در نهایت باعث افزایش روحیه شما می شود و به شما امکان می دهد با آزادی بیشتری رانندگی کنید.

مبلغ حق بیمه پایین: بیمه شخص ثالث با قیمت های بسیار پایین و مقرون به صرفه موجود است و ثابت می کند در مواقع بحرانی بسیار مفید است. نرخ مناسب آن نیز از مزایای این بیمه نامه اتومبیل است که به شما امکان می دهد. با سرمایه گذاری مبلغ کمی ، میزان خوبی از پوشش را پیدا کنید.

طرح بیمه مقرون به صرفه: پوشش ارائه شده به بیمه گذار تحت بیمه مسئولیت شخص ثالث از نظر هزینه و مبلغ حق بیمه قابل پرداخت مقرون به صرفه است. صرف نظر از این واقعیت که آیا باید به عنوان یک بخش مهم یا اضافی از پوشش بیمه پایه استفاده شود ، کاملاً به نفع مالک خودرو است. 

فرآیند خرید بیمه ساده ، بدون درز و سریع: روش خرید بیمه ثالث بیمه ایران یک فرآیند بسیار ساده و سریع است. هر شخصی می تواند به راحتی و از طریق آسایش در منزل خود یا هر مکان دیگر ، پوشش بیمه شخص ثالث را بصورت آنلاین خریداری کند. علاوه بر این ، بیمه کننده همچنین می تواند با دنبال کردن دستورالعمل های ساده ارائه شده توسط  مدیر بیمه ،بیمه خود را به راحتی تمدید کند.

کمک مالی در برابر مسئولیت های حقوقی ارائه می دهد: مسئولیت های حقوقی ناشی از خسارت شخص ثالث می تواند از نظر مالی بسیار خسارت بار باشد و حتی در مواردی می تواند منجر به ورشکستگی شود در صورتی که مالک وسیله نقلیه قادر به پرداخت خسارت یا خسارت به شخص ثالث نباشد. این زمانی است که یک طرح بیمه شخص ثالث به کمک می آید زیرا کمک مالی بسیار مورد نیاز را به بیمه گذار ارائه می دهد و به آنها کمک می کند تا مسئولیت شخص ثالث آنها پرداخت کنند.


چگونه استعلام ، محاسبه قیمت ،بهترین و ارزان ترین خرید بیمه شخص ثالث بیمه ایران را آنلاین انجام دهیم؟

بیمه-شخص-ثالث

مراحل زیر ،شما را برای خرید آنلاین بیمه شخص ثالث بیمه ایران راهنمایی می کند:

مرحله 1: به وب سایت ما مراجعه کنید modirebimeh.ir

مرحله 2: در بخش “خرید آنلاین بیمه شخص ثالث” مشخصات اتومبیل خود را ارائه دهید. در صورت نداشتن آن می توانید مدل خودرو ، سال ساخت و ثبت نام خودرو را نیز ارائه دهید.

مرحله 3: مشخصات شخصی خود مانند نام و شماره تلفن همراه را وارد کنید. تمام نقل قول های موجود در دسته شما بر روی صفحه شما قابل مشاهده خواهد بود.

مرحله 4: سیاستی متناسب با نیاز و قیمت را انتخاب کنید.


نتیجه گیری :

خرید بیمه شخص ثالث بیمه ایران شما را در قبال تعهدات شخص ثالث در هنگام تصادف تحت پوشش قرار می دهد. این پوشش شامل محافظت از مسئولیت های شما در قبال خسارت وارده به دارایی یا شخص ،شخص ثالث است. همانطور که از نام آن مشخص است ، بیمه شخص ثالث خسارات وارده به وسیله نقلیه شخص ناشی از تصادف ،بلایای طبیعی یا بلایای مصنوعی را پوشش نمی دهد.

بیمه اتومبیل شخص ثالث را می توان برای چهار چرخ و دو چرخ خریداری کرد. حق بیمه ،بیمه شخص ثالث توسط بیمه مرکزی ایران تعیین می شود. بنابراین به عنوان یک یادآوری ، همیشه به آرامش خاطر خود اهمیت دهید. بدون خرید بیمه شخص ثالث بیمه ایران رانندگی نکنید! 

اگر این مقاله را دوست داشتید به ما امتیاز و نظر بدهید.ممنون

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]