مقایسه بیمه ،بیمه عمر بیمه نامه‌ای است که پوشش‌های بیمه‌ای را به همراه سرمایه گذاری برای بیمه گذارانش فراهم می‌کند. مقایسه بیمه ،بیمه عمر بیمه نامه‌ای بلند مدت است که در طول داشتن این بیمه نامه شرکت بیمه موظف است بر اساس حق بیمه‌های پرداختی پوشش‌های بیمه‌ای را نیز به بیمه گذاران ارائه کرده و سود سالانه حق بیمه‌های پرداختی را به صورت روز شمار و مرکب به اندوخته بیمه نامه از ابتدا تا پایان بیمه نامه پرداخت نماید.مقایسه بیمه ، اگر بیمه گذار قبل از به پایان رسیدن مدت قرارداد فوت نماید سرمایه فوت به ذینفعان وی پرداخت می‌شود و اگر هم در پایان قرارداد بیمه شده در قید حیات باشد می‌تواند اندوخته بیمه‌نامه را دریافت کند و اگر هم بخواهد قبل از پایان مدت قرارداد، بیمه‌نامه خود را کنسل کند بر اساس ارزش بازخریدی بیمه عمر که در جدول بیمه عمر مشخص شده است، می­‌تواند اندوخته بیمه نامه خود را دریافت نماید.


مقایسه بیمه ،انتخاب بهترین بیمه عمر

انتخاب بهترین بیمه عمر

همه شرکت­‌های بیمه زیر نظر بیمه مرکزی هستند و بر اساس قوانین و شرایط بیمه مرکزی فعالیت می­‌کنند و در  برخی از شرایط و پوشش‌­ها مشترک هستند ولی تفاوت­‌هایی در سقف پرداخت و یا میزان سود دهی و … بین آن‌ها وجود دارد. مقایسه بیمه ،در این انتخاب هدف بیمه گذار از خرید بیمه عمر بسیار مهم است که به چه علت این بیمه نامه را خریداری می‌­کند؟ آیا پوشش‌­های بیمه عمر برای شما مهم است یا سرمایه گذاری این بیمه نامه؟ رفتار شرکت‌های بیمه در زمان پرداخت خسارت چگونه است؟  و چندین سوال دیگر که می‌توانید در این مقاله به جواب آن‌ها برسید. برای انتخاب بهترین بیمه عمر و سرمایه گذاری می‌توان چندین معیار مختلف را بررسی کرد.


مقایسه بیمه ،بهترین بیمه عمر و سرمایه گذاری از نظر بیمه مرکزی

شاید بهترین راه برای اطمینان از انتخاب بیمه نامه، اعتماد کردن به بیمه مرکزی است که کدام شرکت بیمه را به عنوان برترین شرکت بیمه معرفی می‌کند. بیمه مرکزی هر ساله گزارشی را بر اساس سطح توانگری شرکت‌های بیمه منتشر می‌کند که در این گزارش توانگرترین شرکت‌های بیمه بر اساس سطح رضایت مشتریان، تعهداتی که در پرداخت سوددهی هر کدام از شرکت‌های بیمه دارد، میزان پاسخ گویی شرکت‌های بیمه در مقابل بیمه گذاران و … معرفی می‌کند.مقایسه بیمه ، توانگرترین شرکت بیمه در واقع بهترین شرکت بیمه از نظر بیمه مرکزی است.


مقایسه بیمه ،بهترین بیمه عمر از نظر کارشناسان بیمه

بهترین بیمه عمر از نظر کارشناسان

با توجه به این که شرایط بیمه نامه‌های عمری که از طرف شرکت های بیمه ارائه می‌شود نزدیک به هم می باشد، انتخاب بهترین شرکت بیمه از طرف یک کارشناس بیمه بی طرف  که بهترین بیمه نامه شیراز را با بهترین شرایطی که مد نظر مشتری باشد ارائه می‌کند می‌تواند مهمترین گزینه باشد. مقایسه بیمه ،هر کارشناس بیمه موظف است که بر اساس نیاز مشتری بیمه نامه عمرش را طراحی کند تا بیمه گذار بتواند از همه مزایای بیمه عمری که دارد استفاده نماید. در این میان نقش کارگزاران بیمه نسبت به نمایندگان یک شرکت بیمه پررنگ تر دیده می‌شود.


مقایسه بیمه ،بهترین بیمه عمر از نظر مردم

میزان تبلیغات شرکت‌های بیمه درباره بیمه عمر در شیراز می تواند در انتخاب افراد موثر باشد، ولی سطح رضایت بیمه گذاران از بیمه‌نامه‌های عمر از مهمترین رکن­‌های انتخاب بهترین بیمه عمر اصفهان است. ارائه خدمات متنوع و پرداخت خسارت به موقع و برخی از موارد دیگر می‌باشد.مقایسه بیمه ، سطح رضایت بیمه گذاران در بیمه مرکزی ثبت شده و هر ساله به صورت گزارش رضایتمندی بیمه گذاران ارائه می‌کند که می تواند یک مرجع برای انتخاب شما باشد و شما با بررسی گزارش بیمه مرکزی می‌توانید شرکت بیمه مورد نظرتان را انتخاب کنید.

 

توضیحات در رابطه با نحوه نظرسنجی: به منظور  افزایش اعتبار نظرسنجی بهترین بیمه عمر از نظر مردم، تنها از کاربرانی که در صفحات مرتبط با بیمه عمر فعالیت داشته‌اند این نظرسنجی انجام شده است. همچنین جهت جلوگیری از تاثیر یک مقطع زمانی خاص، نظرسنجی در طی ۳ ماه انجام شده است. مقایسه بیمه ،علاوه بر این گزینه‌های انتخابی کاربران به صورت تصادفی و چرخشی نمایش داده شده است تا تاثیر نحوه قرارگیری گزینه‌ها بر نتایج خنثی شود.

نتیجه نظرسنجی: همانطور که مشاهده می‌کنید از بین ۴۴۰ نفر پاسخ‌دهنده بیشترین فراوانی از آن بیمه عمر پاسارگاد شده است (با حدود ۴۳ درصد). در واقع ۴۲.۵ درصد کاربران بیمه عمر پاسارگاد را به عنوان بهترین بیمه عمر انتخاب کرده‌اند. در رتبه دوم نیز بیمه عمر ایران با کسب ۱۳ درصد آرا قرار گرفته است. همچنین بیمه عمر کارآفرین نیز با اخذ ۸ درصد نتایج در رتبه سوم و در کنار رقبایی چون بیمه عمر پارسیان و بیمه عمر آسیا قرار گرفته است.مقایسه بیمه ، سایر شرکت‌های بیمه (مثل بیمه ما، بیمه دانا، بیمه رازی و …) که در مجموع ۹ درصد آرا را به خود اتخاذ داده‌اند و به تفکیک در نمودار پایینی نشان داده‌ شده است.

 


مقایسه بیمه ،بهترین بیمه عمر از نظر سود دهی

همانطور که می‌دانیم سرمایه گذاری بخش مهمی از بیمه نامه‌های عمر است که شاید علت خرید بیمه عمر توسط بسیاری از افراد استفاده از مزیت سرمایه گذاری این بیمه نامه است. با توجه به یکسان بودن میزان سود تضمینی بیمه نامه های عمر در طول داشتن بیمه عمر، تفاوت اساس سود دهی شرکت های بیمه در سود مشارکتی بیمه‌های عمر می‌باشد. در جدول زیر می‌توانید نگاهی کلی به سودهای مشارکتی بیمه‌های عمر شرکت‌های مختلف بیمه داشته باشیم.

 


مقایسه بیمه ،بهترین بیمه عمر برای بازنشستگی

یکی از انواع بیمه نامه‌های عمر، بیمه مستمری و بازنشستگی است که فرد بیمه شده می‌تواند بعد از بازه زمانی مشخصی مستمری ماهانه دریافت کند.

می‌توان گفت هر دو شرکت طرح‌های جامعی را در زمینه بیمه‌های بازنشستگی دارند که می‌توانید همراه برخورداری از پوشش‌های بیمه‌ای در طول مدت بیمه نامه، در پایان بیمه نامه این امکان برای شما وجود دارد که مبلغ اندوخته بیمه نامه را یکجا دریافت کرده و یا مستمری ماهانه دریافت کنید.


مقایسه بیمه ،بهترین بیمه عمر از لحاظ وام دهی

دریافت وام بیمه عمر یکی از مزایای بیمه عمر است که همه افراد می‌توانند بدون نیاز به ضامن و وثیقه از محل اندوخته بیمه  نامه‌شون وام بگیرند. شرایط دریافت وام در شرکت‌های مختلف بیمه تفاوت‌هایی را با هم دارد که بهتر است قبل از تهیه این بیمه نامه به بررسی آن بپردازید.


مقایسه بیمه ،برترین بیمه عمر و سرمایه گذاری از نظر سهم بازار

اگر می خواهید بیشترین تعداد بیمه عمر فروخته شده در سال‌های قبل را بررسی کنید سالنامه بیمه مرکزی بهترین مرجع برای این  مقایسه است. بر اساس آخرین گزارش آماری که بیمه مرکزی در سال ۹۸ منتشرکرده تعداد بیمه نامه‌های عمر صادر شده در دو سال ۹۶ و ۹۷ و سهم بازار هر کدام از شرکت‌های بیمه به ترتیب جدول ذیل می‌باشد.

 

بهترین بیمه عمر از نظر سهم بازار
سهم بازار در بیمه عمر تعداد بیمه عمر صادره در سال ۱۳۹۷ تعداد بیمه عمر صادره در سال ۱۳۹۶ شرکت بیمه
۴۸.۶۸ ۱.۰۳۴.۱۳۲ ۷۶۵.۷۶۲ پاسارگاد
۱۶.۴۲ ۳۴۸.۷۳۴ ۶۴۵.۰۵۳ ایران
۵.۰۴ ۱۰۷.۱۴ ۴۸.۶۵۲ ملت
۴.۲۴ ۹۴.۷۷۴ ۱۰۱.۸۴۱ کوثر
۳.۸۷ ۸۲.۱۸۱ ۸۱.۱۸۵ آسیا
۳.۶۲ ۷۶.۹۳۱ ۸۰.۲۷۴ معلم
۲.۹ ۶۱.۶۳۱ ۷۷.۱۵۸ سامان
۲.۴۴ ۳۳.۰۳۱ ۳۹.۲۶۸ پارسیان
۲.۱ ۴۴.۶۶۶ ۵۶.۲۵ کارافرین
۱.۸۸۸ ۳۹.۹۲۲ ۲۸.۴۰۳ ما
۱.۴۳ ۳۰.۲۹۷ ۲۶.۷۲۲ نوین
۱.۴ ۲۹.۶۳۵ ۱۷.۷۷۱ سینا
۱.۳۷ ۲۷.۸ ۳۴.۰۳۲ البرز
۱.۳۴ ۴۹.۶۷۱ ۵۸.۶۸۷ دانا
۰.۶۷ ۱۴.۲۵۵ ۱۶.۸۹۲ رازی
۰.۶۶ ۱۴.۰۶۲ ۱۹.۶۵۹ سرمد
۰.۴۷ ۱۰.۰۵۶ ۸.۳۶۸ تجارت نو
۰.۳۳ ۶.۹۲۹ ۳.۴۷۷ تعاون
۰.۲۷ ۵.۶۹۸ ۱۰.۶۶ دی
۰.۱۳ ۲.۷۵۷ ۱.۴۲ میهن
۰.۰۹ ۱.۸۷۶ ۳.۹۴۵ آرمان

 


مقایسه بیمه ،بهترین بیمه عمر از لحاظ تعداد شعب

از دیگر موارد قابل بررسی در بین شرکت‌های بیمه تعداد کارکنان، شعب و نمایندگان این شرکت‌ها می‌باشد.مقایسه بیمه ، بر اساس اطلاعات سالنامه بیمه مرکزی سال ۹۷ می‌توانید همه اطلاعات مربوط به شرکت‌های بیمه را به صورت شفاف مطالعه و بررسی نمایید.

بهترین بیمه عمر از لحاظ تعداد شعب
شرکت بیمه تعداد کارکنان تعداد شعب تعداد نمایندگان فعال
بیمه ایران ۴.۰۶۵ ۲۰۹ ۱۰.۸۹۰
بیمه آسیا ۲.۴۷۸ ۱۰۰ ۳.۶۸۶
بیمه البرز ۱.۳۱۴ ۵۶ ۲.۱۲۹
بیمه دانا ۱.۶۶۶ ۷۶ ۲.۵۱۱
بیمه پارسیان ۱.۰۰۰ ۶۶ ۲.۰۰۹
بیمه توسعه ۷۵ ۰ ۶۷۲
بیمه رازی ۶۴۴ ۴۴ ۱.۷۴۴
بیمه کارآفرین ۶۹۳ ۵۵ ۱.۹۹۶
بیمه سینا ۳۳۲ ۵۴ ۹۸۵
بیمه ملت ۳۸۳ ۸ ۱۸۸۲
بیمه دی ۴۶۶ ۴۸ ۶۳۳
بیمه سامان ۶۶۴ ۲۹ ۱.۱۸۸
بیمه نوین ۵۶۱ ۱۳ ۱.۸۸۲
بیمه پاسارگاد ۱۰۰۱ ۵۹ ۲۲.۱۳۴
بیمه معلم ۷۲۰ ۸۳ ۲.۰۳۳
بیمه میهن ۲۶۹ ۶۰ ۴۵۴
بیمه کوثر ۶۸۲ ۳۶ ۱.۲۳۳
بیمه ما ۴۲۱ ۳۴ ۱.۸۹۴
بیمه آرمان ۴۰۳ ۴۴ ۴۲۲
بیمه تعاون ۲۳۰ ۳۲ ۴۲۰
بیمه سرمد ۳۱۸ ۳۹ ۱.۳۰۷
بیمه تجارت نو ۲۱۷ ۳۰ ۷۴۹
بیمه خاورمیانه ۳۵ ۱ ۵۳۵
بیمه حکمت صبا ۱۴۶ ۲۴ ۱۹۱


مقایسه بیمه ،بهترین بیمه عمر از نظر پوشش‌های بیمه‌ای

در بیمه عمر یکی از مهمترین معیارهای خرید، انتخاب بیمه نامه ای است که پوشش کامل را برای فرد بیمه شده داشته باشد تا در زمان خسارت بتواند جبران خسارت کاملی را برای فرد بیمه شده داشته باشد. در سال های اخیر شرکت های بیمه برای ارائه خدمات بیشتر پوشش های متفاوت و کاملی را ارائه می‌دهند از جمله پوشش های بالا در سرمایه های فوت و یا پوشش‌های کامل در پوشش های اضافی دیگر از قبیل امراض خاص و ازکارافتادگی و … . در ادامه به بررسی کلی پوشش های شرکت های مختلف در بیمه عمر شیراز را انجام می دهیم.

مقایسه پوشش سرمایه فوت بیمه عمر: اگر می خواهید پوشش سرمایه فوت کاملی داشته باشید بیمه های عمر کارآفرین و بیمه عمر سامان را انتخاب کنید که سرمایه های فوت بالای ۵۰۰ میلیون تومان (را البته بر اساس حق بیمه پرداختی فرد) ارائه می کنند.
بیمه عمر ملت نیز پوشش فوت به هر علت را تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان و پوشش به علت حادثه را تا ۴ برابر سرمایه فوت را ارائه می کند.مقایسه بیمه ، بیمه عمر پاسارگاد برای فوت به هر علت و فوت به علت حادثه مجموعا تا ۵۰۰ میلیون تومان می باشد.

در مقایسه پوشش امراض هم شرکت های بیمه سامان و بیمه عمر کارآفرین با نام بیمه اندوخته دار امید کارآفرین علاوه بر ۵ بیماری اصلی که تحت پوشش بیمه های عمر می باشند ( انواع سرطان، سکته قلب ، سکته مغزی ، جراحی باز قلب و پیوند اعضای اصلی بدن) چندین بیماری دیگر را نیز تحت پوشش قرار می دهند.
بیمه اندوخته  دار امید کارآفرین تا ۲۱ بیماری از جمله قراردادن فنر در عروق کرونر (استنت)، بازکردن تنگی های عروق کرونر توسط بالن، جراحی دریچه های قلب، قراردادن پیس میکر، بیماری های نورون های حرکتی، نابینایی کامل، ناشنوایی کامل، پارکینسون، کما، مننژیت، هپاتیت ب، هپاتیت سی، اچ آی وی/ایدز را  تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان تحت پوشش قرار می دهد.

در طرح ممتاز امراض خاص بیمه عمر سامان انواع بیماری‌های صعب العلاج و شایع بر اساس شرایط سنی بزرگسالان و کودکان تا ۳۰ بیماری را تحت پوشش قرار میدهد. این بیماری ها عبارتند از:  انواع سرطان ها
سرطان و پیوند مغز استخوان، بیماری‌های قلبی،سکته مغزی، سکته قبلی، حمله قلب، جراحی آئورت، جراحی گرافت، (بافت پیوندی) و بایپس شریان_کرونر جراحی دریچه قلب، پیوند قلب/کلیه، مراحل انتهایی بیماری کلیوی، بیماری‌های مغز و اعصاب، تومور خوش خیم مغزی، وضعیت پایدار نباتی، دیستروفی عضلانی، بیماری پارکینسون ایدیوپاتیک، بیماری آلزایمر، بیماری عصبی حرکتی، کما، ترومای شدیدسر(آسیب تروماتیک مغزی)، کاهش بینایی عمیق، فقدان کامل اندامها، عدم توانایی تکلم، ناشنوایی، فلج اندام، آنسفالیت ویروسی حاد، مولتیپل اسکلروزیس، MS، و سایر بیماری های وخیم کبدی، بیماری مزمن ریوی، سوختگیهای شدید، هپاتیت ویروسی برقآسا، پانکراتیت مزمن، آرتریت روماتوئید وخیم، پیوند(کبد، ریه، روده کوچک، پانکراس، بافت همبند) را تا سقف ۱.۵ میلیارد تومان را ارائه می کند.مقایسه بیمه ، سایر پوشش های بیمه عمر بر اساس جدول زیر می‌باشد:

بهترین بیمه عمر از نظر پوشش‌های بیمه‌ای

این جدول به بیمه گذاران بیمه های عمر کمک می کند که بتوانند پوشش های بیمه نامه عمر شرکت های مختلف را به راحتی با هم مقایسه بیمه ، کرده و بیمه نامه ای را تهیه نمایند که پوشش های کاملی را داشته باشند.


مقایسه بیمه ،بهترین بیمه عمر برای جوانان

در حال حاضر شرکت‌های بیمه طرح‌های متنوعی را در شاخه بیمه عمر ارائه می‌کنند. جوانان با توجه به شرایط سنی که دراند می‌توانند از بین طرح‌های موجود انواع بیمه نامه‌های عمر را از شرکت‌های مختلف تهیه نمایند.پوشش ها و شرایط ارائه بیمه نامه های عمر تفاوت های کمی با هم داشته و می توانید به کمک کارشناسان بیمه عمر سامانه مدیر بیمه با بهترین شرایط این بیمه نامه را برای خودتان یا فرزندانتان خریداری نمایید.


مقایسه بیمه ،خرید بهترین بیمه عمر از مدیر بیمه

انتخاب بهترین بیمه عمر توسط مدیر بیمه از اولویت های کاری ما می باشد. مقایسه بیمه ، شما به راحتی می‌توانید از بین انواع بیمه عمر با کمک کارشناسان بیمه، بهترین بیمه نامه را انتخاب کنید. مدیر بیمه برای این منظور نه تنها فرآیند خرید را برای شما راحت‌تر از هر زمانی کرده است بلکه با مشاوره رایگان مدیر بیمه قبل از خرید خیال خود را از انتخابی حرفه‌ای مطمئن کنید. شما کافی است که با تکمیل فرمی کوتاه در صفحه بیمه عمر منتظر تماس کارشناسان ما باشید.

 

Source :bimetime.com
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]