بهترین بیمه آتش سوزی ،موقع شنیدن اخبار حوادث آتش‌‎سوزی واحدهای مسکونی، دوست نداریم شاهد چنین اتفاقاتی برای خودمان  باشیم. دنیای ما، دنیای احتمالات است.بهترین بیمه آتش سوزی ، اگر بخواهیم آسیب‌های ناشی از اتفاقات پیش‎بینی نشده را کم کنیم، لاجرم باید از قبل خود را آماده کنیم.بهترین بیمه آتش سوزی ، از دست دادن اموالی که به سختی بدست آورده ایم، برای هر کسی سخت است. پس چه بهتر که بخشی از درآمدمان را صرف مدیریت ضررهای ناشی از حوادث احتمالی کنیم. بهترین بیمه آتش سوزی ، در دسته بیمه اموال قرار دارد. در این بیمه‌ ‎نامه، شما می‎توانید ساختمان، تاسیسات و اثاثیه خود را در مقابل حوادث ناشی از آتش‌‎سوزی بیمه کنید. بهترین بیمه آتش سوزی ، چه مشخصاتی دارد؟ اگر به دنبال پاسخ به این پرسش هستید، این مقاله برای شما نوشته شده است. با ما همراه باشید.


بهترین بیمه آتش سوزی

همانطور که اشاره شد، بیمه آتش سوزی در دسته بیمه اموال قرار دارد. این بیمه دارای پوشش‌های خطرات اصلی و فرعی ‎است. همچنین می‎توانید بر اساس شرایطی که سرمایه‎‌تان دارد نوع بیمه نامه را انتخاب کنید. برای انتخاب بهترین بیمه آتش سوزی لازم است پوشش‎ها و موارد زیر را در نظر بگیرید.


انواع تقسیم‌‎بندی اموال در بهترین بیمه آتش سوزی

مورد بعدی در انتخاب بهترین بیمه آتش سوزی، توجه به نوع اموالی است که قصد دارید آن را بیمه کنید. مواردی از قبیل:

لازم است بدانید که پول نقد و اوراق بهادار تحت پوشش بیمه‎های آتش‎سوزی قرار نمی‎گیرند.

اما خطراتی که ساختمان را تهدید می‌کند به دو بخش اصلی و فرعی تقسیم می‌شود که در ادامه به شرح هر یک از آن‌ها می‌پردازیم.


خطرات اصلی تحت پوشش بهترین بیمه آتش سوزی

خطرات اصلی تحت پوشش بهترین بیمه آتش سوزی مطابق بیمه‎نامه، با توضیح هر عامل شامل موارد زیر می‎باشد:


خطرات فرعی  تحت پوشش بهترین بیمه آتش سوزی

این خطرات با اسم خطرات اضافی هم یاد می‌شود. این پوشش‎ها را باید به صورت جداگانه خریداری و به بیمه‌نامه اضافه کرد. اغلب شرکت‌های بیمه تمامی خطرات اضافی را ارائه نمی‌دهند و تعداد محدودی را تحت پوشش قرار می‌دهند.
در حالت کلی خسارات اضافی موارد زیر را پوشش می‎دهد:


انواع شرایط بهترین بیمه آتش سوزی

یکی دیگر از نکاتی که در انتخاب بهترین بیمه آتش سوزی لازم است مورد توجه قرار گیرد، شرایط بیمه‎نامه است. افراد می‎توانند این بیمه‎نامه را در قالب شرایط زیر تهیه کنند:


نرخ حق بیمه در بهترین بیمه آتش سوزی

مورد مهم دیگری که باید در انتخاب بهترین بیمه آتش سوزی به آن توجه کنید، نرخ حق‎بیمه است. عوامل زیادی بر نرخ حق‌ ‏بیمه تاثیر دارد. در ادامه به بررسی این موارد می‎پردازیم.

خطرات اضافی

همانطور که گفته شد بهترین بیمه آتش سوزی خطرات اصلی و اضافی را پوشش می‎دهد. از این رو شرکت بیمه در صورت خرید پوشش‎های اضافی تخفیفاتی برای بیمه‎گزار در نظر می‎گیرد. اضافه کردن پوشش خطرات اضافی به بیمه‎نامه ضروری است. پیشنهاد می‎شود برای اطمینان بیشتر و استفاده از تخفیف شرکت‎های بیمه این پوشش را به بیمه نامه خود اضافه کنید. افزودن این پوشش تفاوت قیمت چشم‎گیری بر مبلغ نهایی بیمه‎نامه نمی‎گذارد.

تخفیف‎های بهترین بیمه آتش سوزی

شرکت‎های بیمه در صورت داشتن شرایط زیر به شما تخفیف می‎دهند. میزان این تخفیف‎ها در شرکت‎های مختلف متغیر است.

میزان ریسک

شرکت‎های بیمه در هنگام بررسی اموال برای تعیین نرخ حق بیمه آتش‎سوزی به ریسک‎های زیر توجه می‎کنند:

ارزش بنا و موجودی

در بهترین بیمه آتش سوزی ارزش ساخت بنا مهم‎تر از قیمت زمین آن است. زیرا وسایل و اثاثیه، هزینه ساخت و لوازمی که در خانه هستند جز سرمایه‎ها محسوب می‎شوند. بنابراین اگر ساختمان مسکونی باشد، سرمایه و بهای لوازم منزل و اگر غیرصنعتی باشد، موجودی انبار و ارزش دکوراسیون آن در نظر گرفته می‌شود.

مدت زمان بهترین بیمه آتش سوزی

قرارداد بهترین بیمه آتش سوزی در سه حالت زمانی بلند مدت، یکساله و کوتاه مدت در دسترس است. همانطور که در بخش تخفیف‎ها گفته شد هر چقدر مدت قرارداد طولانی‎تر باشد از نظر اقتصادی به صرفه‎تر است.

بهترین بیمه آتش سوزی برای شما کدام است؟

تا اینجا موارد اصلی تاثیرگذار بر انتخاب بهترین بیمه آتش سوزی بیان شد. نکته پایانی اینکه در انتخاب شرکت بیمه موارد زیر را هم در نظر بگیرید:

از کجا بهترین بیمه آتش سوزی را بخریم

مدیر بیمه یک پلتفرم استعلام بیمه ، خرید و مقایسه انواع بیمه‌ نامه است.شما می‌توانید از طریق منو محصولات این سایت محبوب اقدام به خرید بهترین بیمه آتش سوزی کنید. آیا بعد از خواندن این مقاله ابهامی دارید؟ اگر پاسخ‎تان مثبت است شما می‌توانید سوالات خود در بخش نظرات مطرح کنید. کارشناسان مدیر بیمه در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان هستند

 

Source :bimeh.com
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]